Smørre plastik
Fra : Steen F.

Dato : 25-12-03 14:41

Kan man smørre/spraye plastik der knirker? Og hvilket produkt skal man bruge
til formålet? Silicone?

Hilsen Steen

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-12-03 15:46

Steen F. wrote:
> Kan man smørre/spraye plastik der knirker? Og hvilket produkt skal
> man bruge til formålet? Silicone?

Det kan man da sikkert godt.

Jeg ville prøve med noget fedt.. måske smørefedt?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 25-12-03 17:42

> Det kan man da sikkert godt.
>
> Jeg ville prøve med noget fedt.. måske smørefedt?

Man bruger aldrig fedt på plast.. der bruger man silicone !

Mvh
Morten

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-12-03 19:34

Morten Juel wrote:

> Man bruger aldrig fedt på plast.. der bruger man silicone !

Så er jeg åbenbart ikke "man".. Jeg havde valgt at prøve smørefedt..

Har du en forklaring på hvorfor man ikke bruger fedt på plast?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 25-12-03 21:26

> Så er jeg åbenbart ikke "man".. Jeg havde valgt at prøve smørefedt..
>
> Har du en forklaring på hvorfor man ikke bruger fedt på plast?

Noget med at man risikere at plast bliver opløst.. har jeg hørt, derfor
bruger jeg silicone..

Mvh
Morten

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-12-03 23:57

Morten Juel wrote:

> Noget med at man risikere at plast bliver opløst.. har jeg hørt,
> derfor bruger jeg silicone..

Ah ok.. må hellere bruge silikone så :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Steen F.

Dato : 26-12-03 00:25

Morten Juel wrote:
> Noget med at man risikere at plast bliver opløst.. har jeg hørt,
> derfor bruger jeg silicone..

Tak, jeg prøver silicone.

Hilsen Steen

Fra : Jens Jessen

Dato : 25-12-03 16:32

Journalist Jens Jessen (Djf)
Skanderborgvej 140, DK 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax + 45 8657 7204
Mobil + 45 2073 7471
"Steen F." <steen.koldingNOSPAM@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man smørre/spraye plastik der knirker? Og hvilket produkt skal man
bruge
> til formålet? Silicone?
>
> Hilsen Steen

Ja. Silicone.