OT: Glædelig (h)jul :-)
Fra : Leon \(4220\)

Dato : 24-12-03 09:27

Hej NG,

Ville da lige ønske jer alle en glædelig (h)jul og en masse goe kilometer i
det nye år.

--
(H)jule-hilsen
Leon Hulstrøm

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-12-03 10:06

"Leon (4220)" <Leon@*NOSPAM*fourwinds.dk> wrote in message
> Hej NG,
>
> Ville da lige ønske jer alle en glædelig (h)jul og en masse goe kilometer
> det nye år.
>
> --
> (H)jule-hilsen
> Leon Hulstrøm
> www.fourwinds.dk
> ...so many roads... so little time...

I lige måde, Leon, og også glædelig jul til alle jer andre her i gruppen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-12-03 10:09

Leon (4220) wrote:

> Ville da lige ønske jer alle en glædelig (h)jul og en masse goe
> kilometer i det nye år.

I lige måde...

God Jul til alle herinde..

--
Jan W Nielsen
Vectra 2.0

Fra : Jenny Larsen

Dato : 24-12-03 10:37

Glædelig jul til Alle

Venlig Hilsen
Erik
Toyota Corolla 1986
Toyota Carina Stw 1994
Renault Laguna Stw 2000

Fra : Jan Nielsen

Dato : 24-12-03 13:41

Som alle andre, vil jeg også ønske en glædelig jul og et godt nytår

Jan Nielsen

..:Hvis du kan lide biler, så smut forbi:.
www.fedebiler.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-12-03 01:30

Glædelig jul og godt nytår herfra også, med ønsket om gode syn og gode
kilometre.

Mvjh.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 24-12-03 11:03

"Leon (4220)" wrote:

> Ville da lige ønske jer alle en glædelig (h)jul og en masse goe kilometer i
> det nye år.

Tak i lige måde, og tak til alle for de spændende debatter vi har
haft gennem året..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-12-03 12:28

Leon (4220) wrote:
> Hej NG,
>
> Ville da lige ønske jer alle en glædelig (h)jul og en masse goe
> kilometer i det nye år.

Tusinde tak, og i lige måde til alle herinde.

This is the place to be

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thostrup

Dato : 24-12-03 12:52

Håber I får en glædelig jul allesammen

Mvh Thostrup

Fra : Søren Christensen

Dato : 24-12-03 12:49

"Leon (4220)" <Leon@*NOSPAM*fourwinds.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> Ville da lige ønske jer alle en glædelig (h)jul og en masse goe kilometer
> det nye år.
>
> --

Tak iligemåde!
"bil"

Venligst

Fra : Reino Andersen

Dato : 24-12-03 12:57

Leon skrev:

> Ville da lige ønske jer alle en glædelig (h)jul og en masse goe kilometer
> det nye år.

I lige måde og god jul til alle andre herinde

--
Reino

Fra : HC

Dato : 24-12-03 13:00