MS Windows
briani 27239
Uheldig Windows Update
Fra : Jacob E.

Dato : 25-12-03 17:19

Jeg kan huske der engang blev skrevet om en opdatering til Windows (2000 i
mit tilfælde) som gjorde, at computeren var længere om opstart og
nedlukning. Jeg har desværre glemt navnet på den, men kan huske, at man bare
kunne afinstallere den igen og problemet var løst. Kan nogen hjælpe mig med
navnet på den opdate?

PFT,

Jacob E.

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-03 19:06

Jacob E. wrote:
> [...]
> huske, at man bare kunne afinstallere den igen og problemet var løst.
> Kan nogen hjælpe mig med navnet på den opdate?

Den hed vist noget med xxxx84, men fejlen blev heldigvis rettet i næste
update.

Mvh. Finn

Fra : Jacob E.

Dato : 27-12-03 00:46

"Finn Holbek" <fholbek"nospam"tdcadsl.dk> wrote in message

> Den hed vist noget med xxxx84, men fejlen blev heldigvis rettet i næste
> update.
>
> Mvh. Finn

Ok...? Vil det sige, at selvom jeg har installeret den famøse update, så har
efterfølgende update, som jeg også har installeret, udbedret fejlen? Ikke
hos mig i så fald.

Mvh Jacob E

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-03 10:54

Jacob E. wrote:
> [...]
>
> Ok...? Vil det sige, at selvom jeg har installeret den famøse update,
> så har efterfølgende update, som jeg også har installeret, udbedret

Ja det skulle det gerne betyde, men så vidt jeg kan se findes den slet ikke
på listen mere. men det er jo ikke ensbetydende med at nye updates ikke kan
volde problemer.... Mit eget maskineri er også noget længere om at lukke ned
end normalt, og det på trods af at alt er nyinstalleret..

Den update vi snakker om sløvede nu hele systemet på en langt mere markant
måde. Det kan ikke være den der er problemet.

Mvh. Finn

Fra : Finn og Angela

Dato : 27-12-03 19:28

"Jacob E." <not@realmail.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
bare
> kunne afinstallere den igen og problemet var løst. Kan nogen hjælpe mig

811493 (vistnok Q foran)

Hilsen Finn

Fra : Jacob E.

Dato : 27-12-03 21:33

"Finn og Angela" <finnogangela.chriswmfpsth@get2net.dk> wrote in message
> 811493 (vistnok Q foran)
>
> Hilsen Finn

Er du heeelt sikker på det? Jeg kan nemlig huske at nummeret var rimeligt
nemt at huske, og at jeg derfor kunne springe den over, ja altså lige indtil
jeg alligevel glemte det, men jeg synes nu ikke det lignede dette nummer...
hmmmmmmmmmmmm....!!

Mvh Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-03 22:46

> [...]
indtil
> jeg alligevel glemte det, men jeg synes nu ikke det lignede dette

Jo det ser rigtigt nok ud, men jeg fik selv hulens til sløv maskine pga.
denne bøf, så jeg husker tydeligt hvordan det hjalp at afinstallere den
(netop vha. hjælp herinde fra), og sagen var atter oppe og vende da
rettelsen kom.
Selvom jeg har kigget listen igennem nogle gange ser det altså ud til at den
vitterligt er over and out.

Mvh. Finn

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-03 09:52

Hej Finn

> Selvom jeg har kigget listen igennem nogle gange ser det altså ud til at
den
> vitterligt er over and out.

Jeg er sgu ked af at sige det, men jeg har lige geninstalleret XP, derfor en
ny update da jeg ikke har SP1, og hvad finder jeg under installerede
updates....

Q811493 - Ingen ringere.....!!

Så ind og tjekke i add/remove (tilføj/fjern) programmer

Så nu skal den sgu ud...

Mvh

Carsten, Esbjerg