MS Windows
briani 27239
Hvad er det for en fil?
Fra : Jane

Dato : 25-12-03 13:30

Når jeg laver en system-skanning med Norton, får jag at vide, at der
mangler en fil ved navn, "mscoree.dll" Hvad bruges den til?
Hvilken problemer giver det når man mangler filen?

Jeg har ikke tidliger fået meddelse om at den fil mangler, så hvorfor den
pludselig er væk ved jeg ikke.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : kk

Dato : 25-12-03 13:58

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvilken problemer giver det når man mangler filen?
>
> Jeg har ikke tidliger fået meddelse om at den fil mangler, så hvorfor den

se her: http://thinstall.com/help/index.html?_netsupport.htm
mvh
kk

Fra : Jane

Dato : 25-12-03 14:03

"kk" <krull@mail.dk> wrote in

> se her: http://thinstall.com/help/index.html?_netsupport.htm
> mvh
> kk
Men det forstår jeg ikke noget af :(

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jørgen

Dato : 25-12-03 16:57

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse
> "kk" <krull@mail.dk> wrote in

> Men det forstår jeg ikke noget af :(
>

> --
> Venlig hilsen
> Jane

Det skal du ikke være ked af Jane - du er ikke den eneste.
hilsen
Jørgen

Fra : Toki Lee

Dato : 26-12-03 01:02

Fejlmeddelsen kommer, da dit system ikke har NET Framework installeret.
Nogle programmer bruger Net Framework for at køre. Prøve lige windows update
og installer det.

Hilsener,
Toki

Fra : Jane

Dato : 26-12-03 16:04

"Toki Lee" <blurtenderlyREMOVE@hotmail.com> wrote in

> Fejlmeddelsen kommer, da dit system ikke har NET Framework
> installeret. Nogle programmer bruger Net Framework for at køre. Prøve
> [...]
Kan du give et eksempel på hvilken program/er som bruger det?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-12-03 17:50

Jane skrev:

> Kan du give et eksempel på hvilken program/er som bruger det?

Driveren til mit grafikkort (Matrox Parhelia) kan ikke køre uden
..NET Framework.
Forleden testede jeg et program som kontrollerer farveprofiler og
det kunne heller ikke køre uden .NET Framework. Jeg kan dog pt.
ikke huske hvad programmet hed.

Mscoree.dll hører med til .NET Framework.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/mscoree.png>.

Madsen.

Fra : Sam

Dato : 27-12-03 15:19

Thomas Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> det kunne heller ikke køre uden .NET Framework. Jeg kan dog pt.
> ikke huske hvad programmet hed.
>
> Mscoree.dll hører med til .NET Framework.

Ok. Tak for dit svar

--
Venlig hilsen
Jane