MS Windows
briani 27239
Virus - Genstarter windows ??
Fra : *trads*

Dato : 24-12-03 11:12

Hej
En bekendt af mig har fået den virus der genstarter windows efter 1 minut.
Heletiden .
Jeg har selv haft den - Men min poppede først op efter ca 5minutter efter
genstart. Derved kunne jeg nå at komme ind på Win Opdate.

MEN min bekendtes putter virus kommer med det samme at putteren er
genstartet.
Hvordan får jeg det lort væk ????
Kan jeg hente et program et sted.og hvor ???
Hvordan når jeg at installer det nu hvor den kommer med det samme ???

Glædelig jul !!!

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 24-12-03 11:20

*trads* wrote:
> Hvordan får jeg det lort væk ????
Stat > Kør > skriv: shutdown -a

Se evt. på symantec's side. De plejer at have nogle gode removal tools...

FUT: news:dk.edb.sikkerhed.virus

--
Martin K

Fra : Kim Hansen

Dato : 24-12-03 11:27

On Wed, 24 Dec 2003 11:12:07 +0100, "*trads*" <trads@get2netFJERN.dk>
wrote:

> [...]
>Kan jeg hente et program et sted.og hvor ???
>Hvordan når jeg at installer det nu hvor den kommer med det samme ???

Den tråd her handler om det samme.
Den er 8 dg gammel.

brn8ng$235b$1@news.cybercity.dk

http://virus112.com/index.php?page=w32blasterworm

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : *trads*

Dato : 24-12-03 11:47

Fundet :
http://www.virus112.com/index.php?page=w32blasterworm

Fra : jan

Dato : 24-12-03 14:39

Hej

klik på start- brug kør og skriv komandoen: SHUTDOWN -A så genstarter den
ej mere

Kik f.eks hos TDC og søg efter MSBLAST læs og brug det rigtig så skulle
det/ormen blive fjernet