MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
resize picture
Fra : Ricko.

Dato : 24-12-03 09:14

Hej, når jeg henter et billede frem i windows billede og faxfremviser plejer
der at være en mulighed der hedder resize picture , nr. tre fra oven , denne
mulighed er pludselig forsvundet , er der en der kan fortælle mig hvorledes
jeg får det igen.
God jul til alle.
Storforbruger af Win XP Pro.

--
Ricko.Fjern Hot ved mail.

Fra : Ricko.

Dato : 24-12-03 09:20

Fra : OK

Dato : 24-12-03 09:53

Ricko. skrev blandt andet:

> [...]
> fra oven , denne mulighed er pludselig forsvundet , er der en der kan
> fortælle mig hvorledes jeg får det igen.

Der er tale om et af Microsofts Power Toys:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Prøv at installere det igen.

--
vh