Hvordan får man denne side til at du Off-l~
Fra : er

Dato : 24-12-03 14:18

http://ronblatt.tripod.com/venndiagram.html

Kan det lade sig gøre? Og hvad kræver det....Kender intet til Java.

Johs

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 24-12-03 14:32

"er" <dfg@sdf.com> writes:

Sørg venligst for at din besked ikke kræver at man kan læse subject
for at forstå den. Det bliver nemt forvirrende, når man sidder og
kigger på indholdet alene.

> http://ronblatt.tripod.com/venndiagram.html
>
> Kan det lade sig gøre?

Sikkert.

> Og hvad kræver det....Kender intet til Java.

Det kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge den til.
Hvis det er til andet end personlig brug, så skal du have forfatterens
tilladelse.

Ellers kan du nøjes med at gemme siden og klasse-filerne
(<URL:http://ronblatt.tripod.com/VennDiagram.class> og
<URL:http://ronblatt.tripod.com/Blinker.class>) i samme directory.

/L

Fra : ms

Dato : 25-12-03 01:54

> [...]
> tilladelse.
>
> Ellers kan du nøjes med at gemme siden og klasse-filerne

Jeg har downloadet de 2 filer og lagt dem i samme dir, men jeg har ikke
noget program at åbne dem med! Prøver man at sige "save as..." på :
http://ronblatt.tripod.com/venndiagram.html får man en fejlbesked. Vil det
sige at man kun kan bruge programmet når man er online??

Johs

Fra : Mads Bahrt

Dato : 27-12-03 02:34

ms wrote:

> [...]
> http://ronblatt.tripod.com/venndiagram.html får man en fejlbesked. Vil det
> sige at man kun kan bruge programmet når man er online??

Godt - Derefter kan du åbne dem med applet vieweren fra J2SDK.

MVH
Mads

Fra : er

Dato : 28-12-03 12:06

> Godt - Derefter kan du åbne dem med applet vieweren fra J2SDK.
>
> MVH
> Mads

Hvordan får man fat i det program? Kan kun finde noget der hedder: J2SE
1.4.2

Fra : Mads Bahrt

Dato : 28-12-03 17:44

er wrote:

> Hvordan får man fat i det program? Kan kun finde noget der hedder: J2SE
> 1.4.2

Det er den du skal have - men der er to udgaver: JRE og SDK - du skal
have SDK'en

MVH
Mads

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 25-12-03 13:38

"ms" <sdf@asd.com> writes:

> [...]
^^^^^ ^^

> Jeg har downloadet de 2 filer og lagt dem i samme dir, men jeg har ikke
> noget program at åbne dem med!

Gem websiden også, og åbn den.

/L

Fra : ms

Dato : 25-12-03 14:52

Lasse Reichstein Nielsen <lrn@hotpop.com> wrote in message

> ^^^^^ ^^

> Gem websiden også, og åbn den.

Men det kan man ikke. Jeg har forsøgt at sige "Save as..." men så for man en
fejlbesked!

Johs

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 25-12-03 15:18

"ms" <sdf@asd.com> writes:

> Men det kan man ikke. Jeg har forsøgt at sige "Save as..." men så for man en
> fejlbesked!

Det er underligt, men ikke særlig informativt. *Hvilken* fejlbesked
giver den når man forsøger at gemme med "Save as ..."?

Jeg havde ingen problemer med det, men jeg bruger også Opera.
Hmm, testede lige, og jeg har heller ingen problemer med at gemme med IE 6.

/L

Fra : ms

Dato : 25-12-03 15:23

> [...]
>
> Jeg havde ingen problemer med det, men jeg bruger også Opera.
> Hmm, testede lige, og jeg har heller ingen problemer med at gemme med IE

Nu har jeg fået gemt siden i samme dir som de 2 class filer. Men når jeg er
Offline og åbner siden er der bare en grå skærm der hvor alle syllogismerne
skulle være!

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 25-12-03 17:39

"ms" <sdf@asd.com> writes:

> [...]
> Offline og åbner siden er der bare en grå skærm der hvor alle syllogismerne

Ok, her er hvad jeg gjorde:

Bruger IE 6.
Gå til den rigtige side, <URL:http://ronblatt.tripod.com/venndiagram.html>
Vælg File>Save as ... i menuen
File name: "Java -- Categorical Syllogisms v3_11"
Save as type": "Web Page, complete (*html,*.html)"
Encoding: "Western European (Windows)"
Gem i et helt nyt directory lavet til lejligheden.
Indtast i adressebaren: http://ronblatt.tripod.com/VennDiagram.class
Vælg "Save" i samme directory som før.
Indtast i adressebaren: http://ronblatt.tripod.com/Blinker.class
Vælg "Save" i samme directory som før.

Sæt nu min browser til offline (her bruger jeg Opera eller MyIE2,
fordi jeg ikke ved hvordan man gør det i IE), og drag filen
"Java -- Categorical Syllogisms v3_11.htm"
over i browseren.

Siden brokker sig over at reklamerne ikke kan hentes i offline-mode.
Jeg siger ok, "Stay offline", og syllogismerne starter korrekt.

(Normal ser jeg slet ikke reklamerne, de bliver fanget af Proximitron)

/L

Fra : N/A

Dato : 25-12-03 14:52

Fra : N/A