rammer, destinationer og sider HJÆLP
Fra : Poulsen

Dato : 25-12-03 17:44

hejsa til jer alle

jeg har et kæmpe problem bruger FP2003.

jeg vil gerne at mine hovedknapper i toppen er faste..og at siden under dem
skifter => Men samtidig vil jeg også gerne have at min menubar til venstre
skifter..

ex jeg trykker på hodknap MENUER => herefter ser jeg gerne at side under
hovedmenuen skifter til en velkomstside, MEN samtidig vil jeg gerne have at
min sidemenu(venstre skifter til en menu med nye knapper ex ( buffet), A la
carte , vinarrangement etc etc => som jeg så kan bruge til at skifte den
store side med..

Forstår i hvad jeg mener ???

Med venlig hilsen

Ole Poulsen

denne side drejer det sig om..

www.gourmetchefen.com

mail mig evt6 igennem hjemmesidens kontaktknap

Fra : jopa

Dato : 25-12-03 19:20

Poulsen <poulsenxxx@hotmail.com> skrev bla:
> jeg har et kæmpe problem bruger FP2003.