Skærme
Fijala 3554
DVI UDGANG:Op til 1280x1024!?
Fra : Haar

Dato : 23-12-03 15:01

hej NG
jeg har en vp201s, der jo kører 1600*1200 nu vil jeg gerne have et
grafikkort med DVI uddgang men er faldet over "
DVI UDGANG: Op til 1280x1024" endda på et 9800Pro kort, som vel skulle være
ret nyt.

hele kortets navn er " Sapphire ATI Radeon 9800 Pro VALUE"

i alle andre kort står der bare "DVI:ja". så hvad skal man regne med, er det
kun nogle kort der kan køre DVI i høje opløsninger ?

go jul

Fra : AJ

Dato : 24-12-03 10:06

Hej

DVI er kun til TFT skærme, derfor kun 1280*1024

Mvh
AJ

God Jul

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-12-03 12:01

AJ (amdijfjerndette@get2net.dk) skrev følgende:
> Hej
>
> DVI er kun til TFT skærme, derfor kun 1280*1024

Og hvad så med skærme der kører 1600*1200?? Det mener du ikke er en TFT
skærm?

- Martin

Fra : Haar

Dato : 24-12-03 12:37

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad så med skærme der kører 1600*1200?? Det mener du ikke er en TFT
> skærm?
>
> - Martin

ved ikke om jeg var lidt uklar imin formulering. så her kommer den lige
igen:
min skærm : viewsonic 20" FLADskærm. opløsning 1600*1200.
lige nu har jeg et gammle GF2 grafikkort der kun har analog udgang, vil
gerne købe et med DVI- udgang.

så var jeg inde på edbpriser og fandt et fint 9800Pro men i spec på kortet
(ikke skærmen) står der :
"DVI UDGANG: Op til 1280x1024" link(popop!)
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=340489

det er det jeg ikke fatter, vil det sige jeg ikke kan DVI til min skærm?
go jul !
/Haar

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 25-12-03 00:03

I min fic manual til mit fic 9800 pro står der dette.
"LCD Monitor Compatibility

All LCD monitor with DVI interface connector, the resolution upto
1600x1200."

Har ikke prøvet det da jeg ikke kan køre denne opløsning på min skærm

Mvh

Thomas