Opdatering af BIOS
Fra : Fortz@

Dato : 24-12-03 11:48

Hej.

Jeg får en fejl på mit Chaintech bundkort som siger "FF" hvilket kan være en
opdatering af BIOS, den er nu downloadet - men er det bare sådan lige og
installere den - nogen der lige helt præcist kan hjælpe mig med den sag ????

Fortza

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-12-03 13:01

"Fortz@" <fortza@despammed.com> crashed Echelon writing

> [...]
> være en opdatering af BIOS, den er nu downloadet - men er det bare
> sådan lige og installere den - nogen der lige helt præcist kan hjælpe

Kender ikke meget til Chaintech men det plejer normalt at være dos baseret
løsning.

www.bootdisk.com hent Dr. Dos 7.0 som er god til BIOS flashing og test, da
den ikke henter nogen drivere overhovedet.

Den laver så en bootdiskette, og på denne kopierer du så bios filen og
flash programmet over.

Så starter du maskinen op med denne diskette, starter flash programmet og
følger instruktionerne.

--
Bjarke Andersen