A920 og P800/900
Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-12-03 02:41

Hej Herinde....

Sad med et lille ?, og tænkte på, om i kunne hjælpe med en evt.
besvarelse...

Sidder lidt og overvejer at købe en Motorola A920 hos 3, da de er blevet
ganske billige her op til jul...

Nu er det sådan at A920 kører med Symbian 7.0, det samme som SE P800/900 -
og til denne (SE) kan man diverse steder på nettet finde messengers
(msn/icq), og jeg sad nu og tænkte på, om disse så også vil kunne bruges til
A920 - p.g.a. lighederne i OS - eller er der andet, som gør at det ikke vil
spille sammen, så den eneste udgang vil være at man skal køre en sådan via
Java..?

Thomas

--
404 file not found

Fra : Lars @ Pocketfreak.d~

Dato : 23-12-03 04:36

"Thomas Jensen" <no@reply.com> wrote in message
> [...]
vil
> spille sammen, så den eneste udgang vil være at man skal køre en sådan via

Bare for en sikkerheds skyld, du har tjekket batterilevetiden på dem ikke?
Jeg synes de var ganske smarte indtil jeg så levetiden (Inforsync fik 1 time
ud af den i video-mode) - så er jeg mere imponeret over Qtek 2020.

Se: http://www.infosyncworld.com/reviews/n/4352.html og
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=326 for test af den.

Inforsync skriver direkte: "One working day's light use - consisting of a
video call, a couple of voice calls, some light content browsing, a couple
of text messages and some photography - drained more than two-thirds of the
battery. This is why there are two chargers and two batteries in the box:
most users won't be able to get away without charging their unit every
night.".

Mvh.

Lars