DUNE
Fra : Aragorn24

Dato : 23-12-03 01:09

Jeg har lige fået Dune spillet til pc. Et 3d spil fra 2001. og ikke en af de
mange strategispil.

Der er fryktlig mange grafikfejl ved spillet, så det skal sikkert bare
opdateres til at køre under win xp.

På æsken er der link til: www.cryo.fr eller www.dune.cryogame.com

men ingen af dem virker, er der nogen der kan hjælpe mig med et link til en
side, så jeg kan patche spillet?

--
Mød mig på: www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-12-03 01:44

Nu kender jeg ikke lige det spil, år jeg hører navnet Dune tænker jeg straks
strategispillene, men for at vende tilbage til dit spil.

Jeg har meget dårlig erfaring med spil fra Cryo, enten virker de ikke, og er
umulige at få patches til eller også er der i det hele taget ringe support
fra cryo, jeg skrev til dem for et par tilbage angående nogle af deres spil,
men fik aldrig svar, så jeg prøvede 5 gange ialt, det er nu ca. 2 år siden
og jeg har smidt spillene i skraldespanden hvor de hører til.

- Martin Petersen

Fra : iddqd

Dato : 23-12-03 01:44

Aragorn24 wrote:
> [...]
> opdateres til at køre under win xp.
>
> men ingen af dem virker, er der nogen der kan hjælpe mig med et link til en

Prøv og søg på den fulde titel og ordet patch, så kommer der nok noget -
hvis du er heldig der er jo ikke noget der siger en producent skal lave
en opdatering!

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Aragorn24

Dato : 23-12-03 10:46

Det virker som om, firmaet er lukket, man kan slet ikke komme ind på deres
sider, der er intet support.

Øv, spillet er fedt! men kører af H til under XP!!!

Øv, øv øv....