At lade teksten løbe højre om ...
Fra : Esben Boye-Jacobsen

Dato : 22-12-03 00:29

Hej NG!

Det her er lidt pinligt for mig, men jeg kan bare ikke huske det!

Jeg har en DIV, der skal virke som menu, og derfor skal al anden
tekst løbe højre rundt om den, ligesom <table align="left"> .

Men jeg kan som sagt bare ikke huske hvordan jeg gør det! - det
har nu irriteret mig i det meste af en halv time, så hvis der
(det er der vel forhåbentlig) kan huske hvordan det skal gøres,
ville det gøre mig MEGET lykkelig!!! - på forhånd tak.

mvh
Esben Boye-Jacobsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-12-03 00:49

Esben Boye-Jacobsen <EsbenBoye@Jacobsen.dk> skrev:

> Det her er lidt pinligt for mig

Der er ikke noget der er pinligt - bare spørg!

> Jeg har en DIV, der skal virke som menu, og derfor skal al anden
> tekst løbe højre rundt om den, ligesom <table align="left"> .

Måske kan http://html-faq.dk/2003.asp inspirere dig?

Ellers der der jo float på elementet!

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Esben Boye-Jacobsen

Dato : 22-12-03 00:52

Hva' pokker har jeg tænkt på?

Ja, ihvertfald ikke en absolut position, som var lige det jeg ledte
efter!!! - Mange tak, for hjælpen, det var lige præcis det jeg skulle
bruge!!!