Fejl: Overflow
Fra : Michael Jensen

Dato : 14-12-00 21:30

Hejsa

Jeg har lavet en mp3 afspille, der placere alle mp3filerne i en database.
Når den så har kørt i 60-90 min så kommer du pludselig en fejlkode frem:

Runtime error '6':
Overflow

Jeg havde tidligere lavet en anden version uden brug af database og der
oplevede jeg ikke fejlen, men jeg ved ikke om det kan have noget med det at
gøre.

Den eneste gang den skriver til databasen er når man starter programmet, så
finder den alle mp3filerne i biblioteket og underbibliotekerne, og det kører
uden problemer.

Nogen der ved hvad fejlen evt. kan være.

Hilsen Michael

P.S. Kan det passe at Visual Studio ikke kan køre under w2k prof.

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 14-12-00 23:38

Hej Michael

> P.S. Kan det passe at Visual Studio ikke kan køre under w2k prof.

VS6 EE Kører fint på min Win2000 Pro. Jeg har dog fundet et par små ting som
gør VB6 lidt anderledes at arbejde med under Win2000.. F.eks. subclassing i
egne ActiveX kontroller får VB6 til at hoppe mellem "Running" og "Design" i
titelbaren når markøren føres hen over objektet... Men det gør ingen skade.

Hilsen/Best regards
Kim Pedersen, vbCode Magician Host
http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm
ICQ: 62990889