Ventetid på NE2
Fra : Lars Krag

Dato : 19-04-01 14:37

Er der nogen der har et "kvalificeret" gæt på leveringstid på NE2? Og hvad
er den "sikreste" måde at bestille på: via internet, telefon eller
Telebutikken? Jeg ville nødig opleve at blive "glemt", som en del andre her
tilsyneladende har været igennem. På forhånd tak.

Lars

Fra : Ghashûl

Dato : 19-04-01 15:52

On Thu, 19 Apr 2001 15:36:40 +0200, "Lars Krag"
<lars_nospam_krag@image.dk> wrote:

> [...]
>Telebutikken? Jeg ville nødig opleve at blive "glemt", som en del andre her
>tilsyneladende har været igennem. På forhånd tak.

Jeg blev "glemt" og min bestilling var via telefonen.
Det bedste du kan gøre er nok at troppe op i butikken og sørge for at de
rent faktisk indtaster din ordre.

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Lars Krag

Dato : 20-04-01 08:41

"Ghashûl" <look@my-sig.ghashul.dk> skrev i en meddelelse
[SNIP]
> Jeg blev "glemt" og min bestilling var via telefonen.
> Det bedste du kan gøre er nok at troppe op i butikken og sørge for at de
> rent faktisk indtaster din ordre.

Ok, tak! Jeg ville nemlig have ringet for at undgå en fu**-up af min ordre,
men jeg bor alligevel ret tæt på en Telebutik, så jeg går derned og be´r om
en udskrift/kopi/bekræftelse af min oprettelse i systemet

Lars

Fra : Cyberdog

Dato : 23-04-01 15:17

Jeg fik mit efter en måned, dog havde de lavet den med mindre hastighed men
det var jo hurtigt løst med en enkelt opringning..

CD