Åbne porte i ZyXel P202 med NAT - hjææælp ~
Fra : blackfemales@nicetom~

Dato : 19-04-01 14:32

Er der een der ved hvordan man åbner specifikke porte i en Zyxel prestige 202
router med NAT ?

Bemærk at det er genske anderledes når der er sat NAT til !

Jeg roder rundt i menu 15, men kan ikke finde logikken. Hvor indtastes de
indgående porte man skal åbne. Jeg skal have åbnet for udgående UDP 3270 og
indgående UDP 600 ???

MVH

--
Get your firstname@lastname email for FREE at http://Nameplanet.com/?su

--
Posted from mail@mx2.nameplanet.com [213.203.30.52]

Fra : Bent skohorn

Dato : 19-04-01 17:24

<blackfemales@nicetomeetyou.to> wrote
> [...]
> indgående porte man skal åbne. Jeg skal have åbnet for udgående UDP 3270

Som regel skal man ikke åbne for udgående porte i forb. med NAT.. og
logikken i menu 15 i sådan en router er ganske simpel. Indtast ip og port.