Hvor er Peter?
Fra : zcully

Dato : 22-12-03 19:49

Fik nu endelig set LOTR - ROTK.
Men hvor er Peter Jackson egentlig i den? Det lykkedes mig at finde ham i de
2 første, men hvor er han her?
Så vidt jeg kan huske har det vist været taget op før, men kan ikke finde
tråden. Sorry.

/Zcully

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 20:51

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev
<snip>
> Fik nu endelig set LOTR - ROTK.
> Men hvor er Peter Jackson egentlig i den?
<snip>
> /Zcully

Pyt med Peter. Hvor er Holger?

Glædelig jul, Martin Skovbo
--
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Hobnobs

Fra : CK

Dato : 22-12-03 23:22

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 2 første, men hvor er han her?
> Så vidt jeg kan huske har det vist været taget op før, men kan ikke finde

"When Gandalf is talking about the gathering of the armies of Sauron, they
show mercenaries on a ship. Walking there from right to left is Peter
Jackson in a cameo."

- moviemistakes.com

Fra : PerX ...

Dato : 23-12-03 21:10

In article <bs7qoi$cep$1@news.cybercity.dk>,
ckusknerSPAMGOAWAY@vip.cybercity.dk says...

> "When Gandalf is talking about the gathering of the armies of Sauron, they
> show mercenaries on a ship. Walking there from right to left is Peter
> Jackson in a cameo."

Hm, hvornår er det han gør det - er det inden de rejser fra Rohan?