Pistolhylster til mobil telefon
Fra : Ditte Hansen

Dato : 22-12-03 13:44

Hej Nyhedsgruppe

Min niece skal have en mobil, og en god holder til den. Da hun ridder meget,
skal det være en sikker foranstaltning.

For et par år siden så jeg en holder som ligner dem politiet har deres
pistoler i, som sidder på skuldrene (næsten som en lille bitte vest man
tager på).

Er der nogle der genkender dette?

Please hjælp.

Hilsen Ditte

Fra : phk

Dato : 22-12-03 18:35

"Ditte Hansen" <ditte@bog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> For et par år siden så jeg en holder som ligner dem politiet har deres
> pistoler i, som sidder på skuldrene (næsten som en lille bitte vest man

Jep - jeg har en. Men efter en tur på en kogeplade fungerer den ikke så godt
mere. Jeg har tænkt mig at købe en ny hos www.conrad.de.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ditte Hansen

Dato : 22-12-03 19:08

Hej Per, Esbjerg

Ved du tilfældigvis hvad tingesten hedder?
Har ledt uden at finde.

Hilsen Ditte

Fra : Aston Villadsen

Dato : 22-12-03 20:22

On Mon, 22 Dec 2003 19:07:54 +0100, "Ditte Hansen" <ditte@bog.dk>
wrote:

>Hej Per, Esbjerg
>
>Ved du tilfældigvis hvad tingesten hedder?
>Har ledt uden at finde.

I lang tid har der været en infomercial på TV-shop (DR2/TV3) med en
holder til en rigtig lille bandit - den hedder såmænd Al Ca-Phone :)

Held og lykke !