SE T610 display
Fra : Mike Johnson

Dato : 22-12-03 11:15

Hej

Er der nogen som ved hvordan (hvis det er muligt) at slå "power save"
funktionen fra så man hele tiden kan se billedet på skærmen (så
skærmbilledet med uret som man alligevel ikke kan se, ikke bliver vist) ?

TIA

MJ

Fra : *trads*

Dato : 22-12-03 13:58

Tror ikke at det kan lade sig gøre ...
Men spør her www.mobildebat.dk Det er der alle kongerne sidder

Fra : Fischer

Dato : 22-12-03 17:18

> Tror ikke at det kan lade sig gøre ...
> Men spør her www.mobildebat.dk
> Det er der alle kongerne sidder

Nemlig!
Kongerne af platte afstemninger, uskarpe billeder i VGA-opløsning og
mobil-temaer med afklædte piger.

*Fischer

Fra : Claus

Dato : 22-12-03 23:50

> [...]
> funktionen fra så man hele tiden kan se billedet på skærmen (så
> skærmbilledet med uret som man alligevel ikke kan se, ikke bliver vist) ?
Kan du ikke gå ind i:
opsætning -> display -> lys
og slå den over på "til".

Så viser den uret hele tiden på min skærm.
Tror dog ikke det kan lade sig gøre at have den med baggrunds billedet eller
standby mode som de vidst kalder det.

Fra : Mike Johnson

Dato : 23-12-03 07:25

Jo tak, det hjælper med urfremvisningen. Tak

?