Hvorfor reklameres det med telefoner de ik~
Fra : Mcisten

Dato : 22-12-03 10:21

Under mobilpriser DK, kan man se en masse af de nye telefoner og priserne.
Men når man ringer til butikkerne har de dem ikke.

Hvorfor lægger de dem ud, når de ikke har dem og ikke ved hvornår de får dem
?

F.eks. Ericsson Z200 og Z600

Det ville være smartere at vente til de havde dem, end at spilde min og
deres tid på opringninger om dette.
Eller du kunne skrive på hjemmesiden (som nogle gør) at varen ikke er
hjemkommet endnu.

Mvh Mcisten

Fra : Ole Jensen

Dato : 22-12-03 12:23

Jeg har lige snakket med goblue, de får Z600 på lager i morgen i Silver
udgaven.
Glæder mig til at få skiftet min gamle T610 ud.

/Ole

Fra : Christian Poulsen

Dato : 25-12-03 15:43

> Under mobilpriser DK, kan man se en masse af de nye telefoner og
> priserne. Men når man ringer til butikkerne har de dem ikke.

Det må de heller ikke ifølge mobilpriser.dk's regler:
http://mobilpriser.dk/index.php?regler=1

Punkt 13:
kun at indskrive telefoner der kan leveres. Såfremt en vare er i
restordre el. lign. skal prisen ikke fremgå af Mobilpriser.dk.