hvad bliver "gaven" i gift set
Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-12-03 18:40

nu ævles der om releasedato - jeg håber den kommer hurtigt den EE udgave,
men ikke for hurtigt - den skal være i orden - hvad er jeres gæt på en
statue?
Damn jeg glæder mig til at få min "LOTR - hylde" komplet
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : zcully

Dato : 22-12-03 19:37

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> statue?
> Damn jeg glæder mig til at få min "LOTR - hylde" komplet

En stor Shelob *GG*

/Zcully

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-12-03 21:16

> En stor Shelob *GG*

yikes - maybe ill pass

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 23-12-03 11:51

On Mon, 22 Dec 2003 19:37:15 +0100, "zcully"
<zcullyremovethis@hotmail.com> wrote:

>En stor Shelob *GG*

Det kunne faktisk være meget fedt :)

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : JH

Dato : 23-12-03 13:45

Stefan Bruhn wrote:

> Det kunne faktisk være meget fedt :)

Yezz, så kunne man gå tur med den
på Strøget

JH

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-12-03 19:48

On Mon, 22 Dec 2003 18:40:09 +0100, "sniper_Nolight"

Frodo - Sam
Aragorn - Gandalf
Legolas - Gimli

I prioriteret rækkkefølge.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-12-03 21:17

> Frodo - Sam
> Aragorn - Gandalf
> Legolas - Gimli

godt bud - men så bliver æsken sikkert dyr

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-12-03 21:28

On Mon, 22 Dec 2003 21:16:43 +0100, "sniper_Nolight"

>godt bud - men så bliver æsken sikkert dyr

Er man fan eller er man fan

Fra : Devast8or

Dato : 22-12-03 22:38

Morten Bowman wrote:

> Frodo - Sam
> Aragorn - Gandalf
> Legolas - Gimli
>
> I prioriteret rækkkefølge.
>
> Morten Bowman
> mortensnabelabowmanpunktumdk

Eller måske Aragorn & Arwen...

Devast8or

Fra : PSG

Dato : 22-12-03 23:14

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Eller måske Aragorn & Arwen...

Doing it the doggy style...

--
Patrick

Fra : Devast8or

Dato : 23-12-03 00:54

PSG wrote:
> "Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Doing it the doggy style...

LOL, jeg tvivler. Men efter kroningen/brylluppet ville jeg gætte på.

Devast8or

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-12-03 11:57

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> escribió en el mensaje
> nu ævles der om releasedato - jeg håber den kommer hurtigt den EE udgave,
> men ikke for hurtigt - den skal være i orden - hvad er jeres gæt på en
> statue?

HVad med en ring?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 23-12-03 12:25

Lars Hoffmann's utterance expressed in

> HVad med en ring?

Jeg mener at have set en model-version af en lille
smedje som den man ser i starten af FotR med en ring
liggende i. Den kunne være ret fed at ha'. Men en
Shelob er nok mere sandsynligt hvis det skal være fra
RotK. Måske Viggo med krone på ;) (så hellere Shelob)

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Christina Estrup

Dato : 23-12-03 15:45

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:
> [...]
> Shelob er nok mere sandsynligt hvis det skal være fra
> RotK. Måske Viggo med krone på ;) (så hellere Shelob)

Eller dem her - Barbie og Ken som Arven og Aragorn:

http://www.barbiecollectibles.com/showcase/product.asp?type=&subtype=&product_id=1003250
--
Christina Estrup

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 23-12-03 17:31

Christina Estrup's utterance expressed in

> http://www.barbiecollectibles.com/showcase/product.asp?type=&subtype=&p
> roduct_id=1003250

NEEEEEEEEEJJJJ!!!

"Ken® as Aragorn wears an elaborate costume featuring a cloak and body
armor, crown and sword. Barbie® as Arwen looks serenely beautiful in a
light green gown with long sleeves lined in white chiffon and silver loop
trim on the bodice and sleeves. Her long flowing hair is adorned with a
beaded butterfly patterned hair ornament."

Det er lidt i samme boldgade som Mary som
påklædningsdukke.. jeg har kun et ord til det: "BVADR".

Jeg tror seriøst ikke på at Tolkien _eller_ PJ ville
synes at det var lækre ting... Så hellere en ond
Balrog fra Morgoth til at skræmme de små børn!

men ok... smag og behag er jo forskelligt.. kan de
sælge det og er der nogen der bliver glade for det
så fred med det :)

hilsner