Jul på vesterbro
Fra : keldorff

Dato : 22-12-03 13:11

Som Papa altid sagde...................

Hej med Jer, skide nørder - Ha, det R gas, I kan ta´ det

Ved I om JPV kommer på DVD efter jul?

René

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 13:23

Prøv at kigge rigtig grundigt efter om et spørgsmål allerede *er* stillet
(og måske endda besvaret) før du poster.
(Hint: scroll lidt op)

Ka' du ta' det? :oI

Venligst, Martin Skovbo

--
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Hobnobs

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-12-03 14:50

Buk dig!

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-12-03 15:34

Martin Skovbo wrote:
> Prøv at kigge rigtig grundigt efter om et spørgsmål allerede *er* stillet
> (og måske endda besvaret) før du poster.
> (Hint: scroll lidt op)

Sorry. Virker ikke. Hvis jeg scroller lidt op får jeg kun en tråd om
Ringenes Herre reklame på KBH rådhus. Hvis jeg derimod scroller nedaf :)

Tenz.

Fra : PerX ...

Dato : 22-12-03 21:31

In article <3fe6df4a$0$157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
keldorff@oncable.dk says...
> Som Papa altid sagde...................
>

> Hej med Jer, skide nørder - Ha, det R gas, I kan ta´ det
> Ved I om JPV kommer på DVD efter jul?

Det er sjov som den er populær, du kan allerede downloade den på nettet
(ikke at du gør det altså, men teoretisk *G*) - men j & j er de ligeglade
med - ja ja - typisk *G*