Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
O'rite VC3210 (VC3240) - er det noget skra~
Fra : TexasFlood

Dato : 22-12-03 18:22

Har en i familien der overvejer at købe et O'rite VC3210 (3 Mpixel) eller
VC3240 (5 Mpixel).
Jeg har selv et Canon Ixus 400 og har forklaret at man ikke skal forvente
densamme
billedkvalitet på et sådant lavpriskamera.

Er der noen der har erfaring med disse modeller ?

Såvidt jeg kan se er der ikke noget optisk zoom på hverken VC3210 eller
VC3240.

MVH

TF

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-12-03 19:16

On 2003-12-22, TexasFlood <stevie@--nospam--tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der noen der har erfaring med disse modeller ?
>
> Såvidt jeg kan se er der ikke noget optisk zoom på hverken VC3210 eller

Du kan finde dem her:
http://www.orite.com.tw/vc3210/vc3210-e1.htm

Ingen optisk zoom. De angiver en blænde på 2.8, men
de anvender en lille CMOS sensor, så det er nok ISO 25
eller lignende, og kun anvendelig udendørs medmindre der
bruges blitz.

CMOS til under 5-7000 kr er skod.

Fra : TexasFlood

Dato : 25-12-03 01:06

> [...]
> de anvender en lille CMOS sensor, så det er nok ISO 25
> eller lignende, og kun anvendelig udendørs medmindre der

Tja - man får hvad man betaler for......??

TF