Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Reperation af Canon Ixus V2
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 22-12-03 17:11

Jeg har et Canon Ixus V2 kamera hvor der er knækket en lille tap på lågen
over CF-kortet, er der nogen som har en idé om hvad det vil koste at få
skiftet denne låge til en ny?
På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Christian

Fra : Manse

Dato : 22-12-03 19:04

Hejsan

Ja, 450,- Med moms, skat, garderobe og sang i gården.......

Så bare vent til du får en kode E18 fejl, til en små 3000,-.....joo, der er
ikke noget der......

Prøv om du kan købe det dæksel i løs vægt og skift det selv.......

Manse

Fra : Christian Poulsen

Dato : 23-12-03 00:36

> Så bare vent til du får en kode E18 fejl, til en små 3000,-.....joo,
> der er ikke noget der......

Den fejl har jeg også haft. Det var en efter en tur til Løkken, og der
var kommet sand i det efter en tur til stranden, og jeg ikke havde fået
passet godt nok på det. Samme post som det våde håndklæde duer ikke :(

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 23-12-03 17:47

Jeg har en kollega som havde samme problem med sit IXUS. Han bestilte
reservedelen hos Canon og satte den selv på, og sparrede mange penge.

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.