Så er det vist på tide....
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-12-03 19:40

.... at introduksere mit julekuld

Lørdag den 6. december fødte Rubella et skøøøøøøøøøøøøøøøønt kuld. Den
stolte far Ymer har i den grad sat sig præg på de 5 børn.
1 blå han, 1 creme med sølv og hvid pige og 3 creme drenge.
Jeg er lidt i tvivl om hvilke der er med hvid og hvilke der er med sølv af
de sidste. Men det har jeg jo god tid til at finde ud af.

Navne er jeg ikke helt på plads med. Men det bliver enten et kagekuld eller
et julekuld.

De er ikke kommet på min hjemmeside endnu, men der er friske billeder her:
http://www.tendertribes.dk/kuld/1.jpg
http://www.tendertribes.dk/kuld/2.jpg
http://www.tendertribes.dk/kuld/3.jpg

Der har jo været en del debat om hvorvidt Ymer er creme sølv eller rød sølv.
Det er vist slået fast nu. Killingerne ser lidt mørkere ud på billederne end
de er i virkeligheden, for der er ingen tvivl om at de alle er fortynding

Glædelig jul til jer alle
--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Charlotte

Dato : 22-12-03 20:01

Kære Nina
"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i
> ... at introduksere mit julekuld
>
> Lørdag den 6. december fødte Rubella et skøøøøøøøøøøøøøøøønt kuld.

Tusind "tillykker" skal lyde herfra.
> Navne er jeg ikke helt på plads med. Men det bliver enten et kagekuld
eller
> et julekuld.

Årh, lyder hyggeligt *ss*

> De er ikke kommet på min hjemmeside endnu, men der er friske billeder her:
> http://www.tendertribes.dk/kuld/1.jpg
> http://www.tendertribes.dk/kuld/2.jpg
> http://www.tendertribes.dk/kuld/3.jpg

Hvor er de da bare bedårende....

> Glædelig jul til jer alle
Og i lige måde...

KH
Charlotte *som atter må få gemalen til at holde sig for øjnene...ellers
bliver hun blød i knæene*
www.skovkatten.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 22-12-03 21:08

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stolte far Ymer har i den grad sat sig præg på de 5 børn.
> 1 blå han, 1 creme med sølv og hvid pige og 3 creme drenge.

Ååååh, jeg kan normalt godt holde mig i skindet og beundre på afstand. Men
de creme drenge....mums, mums, mums. Hold op, hvor ville de gerne bo hos mig

MVH Mette

Fra : Kate

Dato : 22-12-03 22:01

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in

> Ååååh, jeg kan normalt godt holde mig i skindet og beundre på
> afstand. Men de creme drenge....mums, mums, mums. Hold op, hvor
> ville de gerne bo hos mig

Ja, det er meget godt at Johan og Donse ikke ville bryde sig om at her
kom flere katte og jeg _har_ jo lovet Johan.......
Mowgli ville vidst synes det kunne være rart med flere legekammerater

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : maz

Dato : 22-12-03 21:53

Nina, Tender Tribes wrote:
> ... at introduksere mit julekuld
> Lørdag den 6. december fødte Rubella et skøøøøøøøøøøøøøøøønt kuld.
> Den stolte far Ymer har i den grad sat sig præg på de 5 børn.
Hey.... Tillykke Det var også på tide, Nina.... Ved du har ventet længe,
så en absolut skøn julegave for dig - nyd de små og de stolte forældre

> Glædelig jul til jer alle

I lige måde

Maria og Z-teamet

Fra : Kate

Dato : 22-12-03 22:14

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in

> http://www.tendertribes.dk/kuld/3.jpg

Hæhæh, den der her stikker "mulen" frem har en rigtig kyssemund
De er jo lækre sådan nogle missebørn, som skrevet til Mette, godt Donse
og Johan har nedlagt forbud

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-12-03 23:39

In article <3fe75e86$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Kate
<km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> Hæhæh, den der her stikker "mulen" frem har en rigtig kyssemund

Lige min tanke .-)

Også tillykke fra mig og siamisserne i Sundby

Fra : Denise

Dato : 23-12-03 12:31

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message

> [...]
end
> de er i virkeligheden, for der er ingen tvivl om at de alle er fortynding

Hej Nina
Tillykke, tillykke
Også glædelig jul til dig og dine dejlige dyr, men den kan da kun blive
dejlig med de nuser killinger.

--
Hilsen Denise