Killing på 31 uger, hvad skal hendes vægt ~
Fra : Figaro

Dato : 22-12-03 19:14

Hejsa!

Min killing på 31 uger er meget lille synes jeg selv, hun har næsten ikke
taget på siden jeg fik hende (da var hun 12 uger). Jeg prøvede at veje hende
og hendes vægt var ca. 2200, hun er en blanding af en Norsk skovkat og en
huskat. Hun spiser meget langsomt og når næsten ikke at spise noget inden de
andre katte hoppe hendes mad, og vi har desværre ikke tid til at holde med
hende om morgen. Vi har prøvet at give hende mad i et andet værelse, men så
nægter hun at spise. Nogen gode råd?

VH Stine, Figaro, Bizkit og Duchess.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-12-03 20:52

Hej Stine

Der er lige så stor forskel på katte som der er på mennesker, nogle er "små
og spinkle" andre er nogle "store brød". Jeg har en 1 årig huskat på 2 kg og
en 2 årig huskat på 6½ kg. Det vigtige er ikke om hun er "lille"
men om hun er tynd, hvis du forstår hvad jeg mener....

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Noon

Dato : 22-12-03 23:08

Måske lidt variation af foderet ville hjælpe?? Jeg er selv en kræsenpind
- og desuden også to katte, der nok skal fortælle mig, hvad de vil ha at

Fra : Figaro

Dato : 26-12-03 16:14

Det er ikke fordi hun er kræsen.. Hun har fået meget forskelligt mad (nu får
hun dog kun Hills), men hun nægter at spise alene.