Stolt og glad !
Fra : Holm

Dato : 22-12-03 12:05

Hej alle ..

Rigtig glædelig jul og godt nytår !
Jeg har lige fået julekort fra to af min gamle hunds hvalpe, ( ja det er
vist deres nye ejere der har skrevet for dem ..he he ) og begge fortæller
at det går rigtigt godt .
Den ene hund er lige rykket op i næste klasse i hundeklubben med flotte
resultater , og den anden ligeså....

Det gør mig bare SÅ glad.

Det kan virkelig betale sig at motivere sine hvalpe under opdrættet , og
bagefter kun sælge til mennesker der vil træne dem og give dem et spændende
, sjovt og kærligt liv fremover.

Jeg har indtil nu kun haft positive meldinger om alle hvalpe , men jeg
tilbød også alle hvalpe-køberne at de , når som helst kunne ringe og få råd
eller hjælp , og jeg gjorde meget ud af at oplyse om både moderens og
faderens gode og dårlige sider , så der fra starten kunne blive taget hånd
om alle evt. problemer.

Alle hvalpe er jo nu 1 år og 4 mdr ...tænk at det er SÅ længe siden...
Godt at jeg har kontakt til dem alle...det er sjovt at høre nyt , og især se
billeder af dem !

Hilsen Holm

Fra : KennelKipler

Dato : 22-12-03 20:35

"Holm" skrev d. 22-12-03 12:05 dette indlæg :

Hej Holm,

Vi holder også kontakten til vores hundes opdrættere. Det er nemlig
rigtig hyggeligt, og de nyder når vi sender billeder og mails.

Vi fik i sidste uge HD og AA resultat på vores tæve, og det var faktisk
et fint resultat, der var jeg da også i telefonen med opdrætteren med
det samme, så vi kunne glæde os sammen.

Det er jo en tillidssag at sælge de kære små, og det syns jeg at vi
hvalpekøbere skal huske på når vi står med en 9 ugers guldklump.
Selvfølgelig vil de gerne følge den, og de bliver aldrig trætte af at
høre hvor fantastisk hyggesprederen er, noget som venner og bekendte
måske nok kan blive i længden:)))

Selv en rigtig glædelig jul,

MVH Marie.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-12-03 22:22

"Holm" <dortheholm@mail.dk> wrote in message
> Hej alle ..

Hej Holm

1000 gange tillykke! Det er dejligt du stadig har kontakt til alle købere.
Desvæære kan der ske ting der gør at det løber ud i sandet! Selv har jeg
stadig kontakt til Ciko's opdrætter (kommer nu naturligt efter som jeg så
godt som er vokset op der) og naturligvis også Jenna og Robin's opdrætter.
Robin har vi også sammen. Det er en stor glæde både for opdrætter og køber
og en ekstra bonus når man så oven i det kommer godt ud af det med
hinanden!

Håber på et lige så glædeligt 2004 for dig og dine hvalpekøbere!
Rinnie

--
Flatcoats: Ciko (250692) Jenna (050403) og Robin (200903)
Golden: Chili (160796)

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-03 22:01

Mon, 22 Dec 2003 12:04:49 +0100, Holm wrote:

>Alle hvalpe er jo nu 1 år og 4 mdr ...tænk at det er SÅ længe siden...
>Godt at jeg har kontakt til dem alle...det er sjovt at høre nyt ,
>og især se billeder af dem !

Ja det er bare SÅ dejligt at få positive tilbagemeldinger og billeder.
Tillykke med det.

--
Mvh Sonja P. sonpet@***pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Den som kun ta´r spøg for spøg og alvor kun alvorligt,
han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt. Piet Hein