CENSUR I NYHEDSGRUPPEN.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 22-12-03 19:42

Hej Palle.

Der blev dit indlæg CENSURERET væk Palle!

Carsten Stage og Tommy Hansen har i deres censuriver censureret DIT
indlæg væk.
Ja så kom DCU CENSURMETODER også til denne nyhedsgruppe. Det er i
grunden ikke så mærkeligt, begge de herre er jo gamle aktører i DCU
huset, især Carsten Stage har vel ikke helt fået klippet navlestrengen
til huset!

Undrer det ikke jer medlemmers DEMOKRATISKE hjernehalvdel, at der
gøres forskel på vilkårene for deltagerne i dette forum!
Med hvilken ret samler Carsten Stage ALLE mine indlæg i EEN stråd? og
CENSURERER indlæg til mig væk som er skrevet til mig ??????????????

Kære Carste Stage hvis du vil lege Skolemester ! tager jeg gerne legen
op med dig. Men svar mig lige først på, om der gælder særlige regler
for mig i dette forum? eller andre som ikke deler dine usympatiske og
primitive manerer.

Venlig hilsen
verner

Fra : Revsgaard

Dato : 22-12-03 20:20

Ku' du ikke sige, hvilke campingpladser du gæster,
så vi andre ikke risiker at støde ind i din type?

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-12-03 21:19

"Revsgaard" <gonzo@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> Ku' du ikke sige, hvilke campingpladser du gæster,
> så vi andre ikke risiker at støde ind i din type?

Måske vi kan låne lidt fra søens folk - f.eks. et karantæne-flag ?
Da jeg ikke liiige kan huske flag-koderne vil jeg foreslå det gamle,
velprøvede Jolly Roger !
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : SB

Dato : 22-12-03 23:59

> Måske vi kan låne lidt fra søens folk - f.eks. et karantæne-flag ?
> Da jeg ikke liiige kan huske flag-koderne vil jeg foreslå det gamle,
> [...]

Det er gult

Søren

Fra : Kim Olsen

Dato : 22-12-03 22:42

Hold nu for h....... mund Verner, nu var debatten lige kommet op over
mudderkastningsstadiet, og straks begynder du igen.

Kunne vi ikke bare skrive om camping.

Gud og hver mand kender kender vist din holdning til DCU, og du må da være
den sidste nord for antaktis, der ikke har forstået at vi ikke gider høre om
det.

Hilsen
Kim Olsen

Fra : Per H

Dato : 23-12-03 07:38

On Mon, 22 Dec 2003 22:42:16 +0100, "Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk>
skrev:

>Hold nu for h....... mund Verner, nu var debatten lige kommet op over
>mudderkastningsstadiet, og straks begynder du igen.

denne gang var det vist ikke lige verner der startede optøjet igen.

Men ellers har du ret.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 22-12-03 09:53

Uanset, så er i revsere jo ikke meget bedre end Verner og meddabattører.

Gør dog det enkle, lad være med at læse deres indlæg, og lad dem diskutere.

Fra : Per H

Dato : 23-12-03 11:53

On Mon, 22 Dec 2003 09:53:13 +0100, "Karl-Heinz Hansen"
<karlheinz@hansen.mail.dk> skrev:

>Uanset, så er i revsere jo ikke meget bedre end Verner og meddabattører.
>
>Gør dog det enkle, lad være med at læse deres indlæg, og lad dem diskutere.

Problemet er bare, at der er stille et stykke tid. og så pludselig er
der en der svarer på et gammelt indlæg, og så er fanden løs igen.

Jeg syndtes sku det er træls med de inldæg.

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

Vh Per

icq 8212837

Fra : Revsgaard

Dato : 23-12-03 19:35

> Problemet er bare, at der er stille et stykke tid. og så pludselig er
> der en der svarer på et gammelt indlæg, og så er fanden løs igen.
>
> Jeg syndtes sku det er træls med de inldæg.

Undskyld!

Jeg er ny på denne NG og var ikke bekendt med <ven_hj@yahoo.dk> destruktive
adfærd på denne NG samt andre.
Fremover vil der ikke blive flere indlæg fra min side, hvor
<ven_hj@yahoo.dk> deltager.

Ka' man forøvrigt ikke slette indlæg til denne NG, hvis det ikke har med
camping at gøre?

Mvh
Revsgaard

(Go' jul)

Fra : Per H

Dato : 23-12-03 20:34

On Tue, 23 Dec 2003 19:35:22 +0100, "Revsgaard" <gonzo@surfpost.dk>
skrev:

>Ka' man forøvrigt ikke slette indlæg til denne NG, hvis det ikke har med
>camping at gøre?

I mit news program kan jeg godt slette de indlæg jeg ikke ønsker. men
jeg bruger det nu aldrig. Alle indlæg hos mig slettes efter 7 dage,
hvis jeg ikke mærker dem af.

Men forøvrigt er det vist sjældent at det ikke handler om camping, i
en eller anden form, Det er vist kun til højtider, og andre
glædelsstunder vi falder lidt ud fra gruppens emne.

Lidt sjov skal der jo være, bare det ik generer, og vi skal jo hellr
ikke helt glemme hinanden:-=)

:-=) nissemand med skæg

Vh Per

icq 8212837

Fra : Tommy Hansen

Dato : 30-12-03 16:57

> Ka' man forøvrigt ikke slette indlæg til denne NG, hvis det ikke har med
> camping at gøre?

Du kan gøre som jeg har gjort (var også træt af en enkelt persons
ødelæggende fremfærd):

- Marker et indlæg fra den person du ikke vil se indlæg fra.
- Gå op i menulinien og vælg Meddelelse
- Vælg så Bloker afsender

Du vil nu fremover kunne undgå at se indlæg fra den aktuelle afsender.

Mvh. Tommy

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 31-12-03 15:29

Du kan gøre som jeg har gjort (var også træt af de to personers
ØDELÆGGENDE adfærd for debatten, de må begge være blevet mobbet
voldsomt som børn, siden de hele tiden vil lege skolemestre og
bedrevidende, ja de tror de ejer denne nyhedsgruppe!)

> - Marker et indlæg fra hver af de personer som du ikke vil se indlæg fra.
> - Gå op i menulinien og vælg Meddelelse
> - Vælg så Bloker afsender
>
> Du vil nu fremover kunne undgå at se indlæg fra de to aktuelle afsendere.

Venlig hilsen
verner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-01-04 15:05

> [...]
> voldsomt som børn, siden de hele tiden vil lege skolemestre og
> bedrevidende, ja de tror de ejer denne nyhedsgruppe!)

"Du kan gøre som jeg har gjort " - ja, genere, forulempe og tilsvine folk
til de blliver så trætte af dig at de foretrækker at udelukke dig !
Og jeg syntes det er høje tid at du blir smidt ud !
Magen til gang snot skal man da lede længe efter !
Vi er vist mange, der er sikre på at det er DIG, der er blevet moppet i
skolen - med god grund !

Til alle de fornuftige mennesker herinde vil jeg til gengæld sende mine
ønsker om et godt, varmt og tørt nytår !
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Tommy Hansen

Dato : 01-01-04 15:19

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Til alle de fornuftige mennesker herinde vil jeg til gengæld sende mine
> ønsker om et godt, varmt og tørt nytår !
Tja, vores ven siger at jeg er blokeret i hans Newsreader, men mærkeligt nok
svarer han på mit indlæg ???

Bloker kvajet som jeg har gjort.

Også godt nytår herfra.

--
Kjeld Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth - mest om camping

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-04 19:58

> Tja, vores ven siger at jeg er blokeret i hans Newsreader, men mærkeligt
nok
> svarer han på mit indlæg ???

Det gør du da også...

> Bloker kvajet som jeg har gjort.

Det skal jeg nok selv bestemme.

Det kan godt være at man syntes nogle personer er irriterende at høre på,
men ligeså mange andres svar er absolut ikke bedre.

Mvh. Per.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 01-01-04 20:57

"Per Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> nok
>
> Det gør du da også...

Næh du, hvis du ser meeeget grundigt efter svarer jeg på Jespers indlæg,
hvor BB's indlæg er gengivet.
Jeg kan ikke se BB's oprindelige indlæg, da jeg har blokeret ham.
Se mere om hvordan nyhedsgrupper fingerer her: http://usenet.dk

> Bloker kvajet som jeg har gjort.
>
> Det skal jeg nok selv bestemme.

OK, men nu var det jo Jespers indlæg jeg svarerede på.

> Det kan godt være at man syntes nogle personer er irriterende at høre på,
> men ligeså mange andres svar er absolut ikke bedre.

Ja, ikke !

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 01-01-04 20:34

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> wrote in message news:<3ff42c43$0$29392$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> "Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> skrev i en meddelelse

Kære Jæsper Hedegaard og Tommy Kjeld Hansen!! FOR I TO ER MEGET
KÆRE..

Hvorfor i alverden tror I to, at I to er de personer som jeg skriver
om!!!! Føler I jer TRUFFET ???

I reagerer rigtig nok begge to med et par svinske svar på mit
indlæg!! har jeg virkelig OGSÅ ramt ind til jer to`s sande natur!

Jesper Hedegaard, du har en kedelig tendens til at kalde alle andres
meninger for SNOT, når de ikke har samme mening som dig!! DEN væremåde
må du arbejde lidt på i det nye år, så du bliver lidt mere omgængelig!
og sympatisk. Jeg tror du vil kunne forbedre dig en hel del Jesper
Hedegaard, til gavn for dig selv og dine omgivelser.

Det ser lidt mere sort ud for dig lille Tommy Kjeld Hansen! jeg tror
faktisk ikke du har evner og muligheder for at forbedre dig i det nye
år. Du er helt nede på niveauet hvor du betegner alle ANDRE som kvaj
når de ikke er enig med dig i dine til tider mærkelige synspunkter og
holdninger. Bliv dog voksen mand.

Jeg vil alligevel ønske jer to, på jeres niveau, et rigtigt godt
Nytår.

Hilsen
verner

< "Du kan gøre som jeg har gjort " - ja, genere, forulempe og tilsvine
folk

Du kan ikke finde EET ENESTE indlæg hvor jeg har tilsvinet folk i mit
FØRSTE indlæg med dem. Men jeg svarer ALTID tilbage i den SAMME ånd
og tone som jeg bliver tiltalt i. Hvis du er i stand til at se
forskellen !! så kontroller mine indlæg Jæsper Hedegaard.

< til de blliver så trætte af dig at de foretrækker at udelukke dig !
< Og jeg syntes det er høje tid at du blir smidt ud !
< Magen til gang snot skal man da lede længe efter !

Næe bare læs dine egne indlæg så ser du noget som kan betegnes som
snot "kære" "Hr." Jæsper Hedegaard. Jeg bruger ALDRIG ordet SNOT om
andres indlæg !! DET overlader jeg til typer som dig Jæsper Hedegaard.

< Vi er vist mange, der er sikre på at det er DIG, der er blevet
moppet i
< skolen - med god grund !

Nej jeg er ikke blevet mobbet i skolen (selvom statestikken siger at
det er 1 ud fa 3) fordi jeg nok ikke var rødhåret, fed, halvdum eller
fordi jeg ikke tog stimolerende midler, tværtimod var jeg MEGET
populær hos det modsatte køn med alt hvad DET medførte )) op
igennem alle årene der er gået, til gavn og stor glæde for mig og for
dem )) (ihvertifald for de fleste af dem hehehehe). Og kære
Jæsper Hedegaard DET VAR MED GOD GRUND )))

< Til alle de fornuftige mennesker herinde

Tommy Kjeld Hansen hvorfor appelerer du til en gruppe mennesker du
ikke selv tilhører? snopper du opad hehehehehehheh

vil jeg til gengæld sende mine
< ønsker om et godt, varmt og tørt nytår
< Tja, vores ven

Betegner du virkelig mig som een af dine venner Tommy Kjeld Hansen !!
Hvis jeg er prototypen på en af dem som du betegner som een af dine
venner har jeg stor medlidenhed med dig Tommy.

siger at jeg er blokeret i hans Newsreader, men mærkeligt nok
< svarer han på mit indlæg ???

< Bloker kvajet som jeg har gjort.

JA DU ER EN DEJLIG DRENG TOMMY KJELD HANSEN.

< Også godt nytår herfra.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-01-04 21:04

> "Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> wrote in message
>

> Kære Jæsper Hedegaard og Tommy Kjeld Hansen!! FOR I TO ER MEGET
> KÆRE..

[klippet - af censuren!]

Ja - hva' ska' man sige til sådan en stavetrold ?
Man kan vvel kun sige at indlæggets længde er omvendt proportionalt med
mandens intelligens.....

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-01-04 00:42

I news:p2%Ib.65839$jf4.4184496@news000.worldonline.dk skrev
Jesper Hedegaard følgende:

[klippet - af censuren!]

Og så er tiden vel kommet hvor vi enten skifter til en mere relevant
gruppe - eller ønske hinanden et rigtig godt og lykkebringende
campingår!

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-01-04 22:14

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og så er tiden vel kommet hvor vi enten skifter til en mere relevant
> gruppe - eller ønske hinanden et rigtig godt og lykkebringende

"Klippet - af censuren" - jeg syntes nu ikke at mit seneste indlæg var
værdigt til den saks !
Der er vist andre herinde, der burde "klippes"
Men nok om det - vi er vel alligevel de fleste - os, der hellere vi hygge os
med relevante emner end at diskutere et evindeligt problem - der alligevel
ikke løses herinde !
Men hvis dette uvejr har været en retningssnor for hvordan debatten var
blevet på DCU's debatside forstår jeg nu godt at deres moderator blev lidt
træt...

Og som du ganske rigtigt siger (skriver): lad os starte med et godt nytår
til alle, seriøse herinde !

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-01-04 23:35

I news:4alJb.66094$jf4.4228753@news000.worldonline.dk skrev
Jesper Hedegaard følgende:

[ ... ]
> "Klippet - af censuren" - jeg syntes nu ikke at mit seneste indlæg
> var værdigt til den saks !

Jeg kan godt se at denne kunne misforståes - det var ikke meningen,
beklager!

[ ... ]
> Og som du ganske rigtigt siger (skriver): lad os starte med et godt
> nytår til alle, seriøse herinde !

Jeg vil udvide det til at gælde alle, i håbet om at alle i det nye år
vil være sieriøse - også dem der ikke var seriøse i det gamle

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 23-12-03 11:53

Plonk