Alufælge og hulafstande...
Fra : Leif Nielsen

Dato : 22-12-03 19:22

Jeg er på udkig efter et sæt nyere Alufælge til vinterdæk på min
citroen XM fra 1992.
Det er en 15" fælg med 5 huller. Men der er jo en hel del bilmærker
der har samme hulafstand. Hvilke andre "mærker" passer med min XM?
Findes der mon et sted på nettet, hvor man kan se en slags oversigt?

Leif nielsen
Citroen XM 2,1 TD St.Car

Fra : John Sahl

Dato : 22-12-03 19:36

http://www.nysynet.dk/hjuldata.htm er din ven

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : hotfax

Dato : 22-12-03 23:36

"John Sahl" skrev d. 22-12-03 19:36 dette indlæg :

> http://www.nysynet.dk/hjuldata.htm er din ven
>
> --
> John Sahl,
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det

det er ikke nok at du finder nogle fælge med samme hulafstand
du skal også finde de fælge ned samme indpresnings dybde ellers kan det
værer
du ikke kan dreje hjulene uden at de rammer på inderskærmen og så
ødelægger du
dine dæk.
prøv at ringe til rallycenteret i næstved de plejer at værer meget
hjælpsomme ang dit problem.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 23-12-03 09:26

"hotfax" <hotfax.news@kandu.dk> wrote in message news:3fe772e4$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> ødelægger du
> dine dæk.
> prøv at ringe til rallycenteret i næstved de plejer at værer meget

Eller kig på linket som John sendte - der står det hele!

/Jakob