flash image til cisco 827
Fra : Kim Eichen

Dato : 22-12-03 10:36

Hej gruppe

Jeg har netop anskaffet mig en cisco 827 router, men jeg har lidt problemer
med den, da det lader til at flash rammen er slettet.
Under opstarten skriver den "unable to initialize flash device at FFE80000 -
device not found., changed stac"
IOS er version 12.1(3)XG4, hvis det skulle have nogen betydning.
Ja, jeg ved godt Cisco routere nok ikke er det bedste valg hvis man ikke er
routerhaj, men man skal jo starte et sted.

Er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et flash image og en guide?
Det skal siges at routeren pt er helt blank, den har ikke engang en
ipadresse.

Mvh Kim Eichen

Fra : Morten Birkelund

Dato : 23-12-03 00:06

"Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> wrote in message

> Jeg har netop anskaffet mig en cisco 827 router, men jeg har lidt
problemer
> med den, da det lader til at flash rammen er slettet.

Hvis din mail adresse er korrekt er der en mail på vej til dig med gode
nyheder :)

--
Morten Birkelund

Fra : Kim Eichen

Dato : 23-12-03 00:17

"Morten Birkelund" <news@remember.dk> wrote in message news:bs7tcd$ga0$1@news.cybercity.dk...
> "Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> wrote in message

> problemer
>
> Hvis din mail adresse er korrekt er der en mail på vej til dig med gode
> nyheder :)

Det er den og jeg er dybt taknemmelig

Mvh Kim Eichen