Udgivelsesproblemer
Fra : Mette

Dato : 22-12-03 13:11

Hej Gruppe

Jeg har nu i et års tid døjet med et problem i min Front Page 2002.
Problemet opstår når jeg vil udgive min hjemmeside fra Internettet til min
egen computer (sikkerhedskopierer). Når jeg går ind i Front Page og vil
udgive min hjemmeside lokalt kommer følgende fejlmeddelelse op: Destinations
web stedet ignorere forskel på store og små bogstaver, så der er konflikt
imellem følgende navne

-overlay/kommunikationen.htm_nav.sunflower.hbtn.gif og... Der blev ikke
kopieret nogen filer. Giv alle navne på web-stedet entydige navne og prøv
derefter igen.

Problemet er at jeg slet ikke kan finde de 2 filer den referer til. Den
mappe den referer til har jeg slettet for lang tid siden.

Jeg har så prøvet at løse problemet ved at gå ind i netværkssteder og fundet
min hjemmeside på nettet og åbnet den derfra, og så kopiere det hele over i
en lokal mappe. Det vil den godt, men så sker der det at mit tema forsvinder
og hvad værre er, forsvinder mine navigationspaneler/hyperlinkpanel også (og
dem har jeg brugt temmelig lang tid på at lave da det er en stor hjemmeside
med 4 niveauer og næsten 400 aktive sider).

Er der et klogt hoved der kan hjælpe mig. Jeg vil lige sige jeg har spurgt
udbyder af flere omgange med desværre kunne de ikke hjælpe.

MVH

mette

Fra : KH

Dato : 22-12-03 13:20

Har du prøvet med et FTP program istedet for??

Fra : Mette

Dato : 22-12-03 18:12

BINGO

Tusind tak for det KH

God jul

MVH
Mette

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-12-03 15:09

Kør en Tools | Recalculate Hyperlinks og forsøg så igen.

Fra : Mette

Dato : 22-12-03 18:12

Tak for dit råd, men det hjalp desværre ikke.

God jul

MVH

Mette