hjælp tolkning, ét ord
Fra : Erik Pilgaard Vinthe~

Dato : 21-12-03 18:39

Afdødes far var gaardmand, men hvad er det der står lige før ordet
Gaardmand?

"Ugivt og hjeme hos ????? Gaardmand i Galthen Hans Pedersen Piilgaards og
Hustru Kirsten Laursdatters Søn"

http://hjem.get2net.dk/erik_p_vinther/

vh
Erik

DK: fjern "NOSPAM_" fra min emailadr. ved direkte svar
EN: remove "NOSPAM_" from my emailadr. on direct reply

Fra : Poul Michelsen

Dato : 21-12-03 19:04

Der står "hjemme hos Forældrene, Gaard...osv."
Stregen over m er en fordobling af bogstavet.

Poul Michelsen

Erik Pilgaard Vinther <NOSPAM_e.p.vinther@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fe5daad$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Erik Pilgaard Vinthe~