Brugergruppe for TMG (The Master genealogi~
Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-12-03 19:33

Da der på det seneste har været nogle indlæg om TMG (The Master
Genealogist), og da nogle skribenter har hentet demo'en, vil jeg lige
gøre opmærksom på, at der findes en dansk brugergruppe med tilhørende
mailingliste. Den kører via Groupcare og man kan gå ind på
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=61299 og se hvordan
man tilmelder sig. I øjeblikket er der 35 medlemmer, men med nyt blod
skulle vi gerne blive flere og antallet af indlæg dermed blive større.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : torleif haugødegård

Dato : 19-12-03 17:44

Kurt Hansen <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> wrote:

> [...]
>man tilmelder sig. I øjeblikket er der 35 medlemmer, men med nyt blod
>skulle vi gerne blive flere og antallet af indlæg dermed blive større.

Og den norske TMGbrukergruppe kører på denne
dansksproglige tjeneste hos Yahoo ;)
Antall medlemmer er noe over 200.

Et norsk alternativ online er her:
http://www.tha.no/cgi/discus/discus.cgi

Den amerikanske er her:
http://archiver.rootsweb.com/th/index/TMG/

Torleif Haugødegård, Hamar
tha@tha.no
www.tha.no

Fra : Kurt Hansen

Dato : 19-12-03 18:10

Fri, 19 Dec 2003 17:44:25 +0100, skrev torleif haugødegård:

>Og den norske TMGbrukergruppe kører på denne
>dansksproglige tjeneste hos Yahoo ;)
>Antall medlemmer er noe over 200.

Jamen jeg kan da kun opfordre interesserede til at tegne abonnement på
begge. Jeg benyttede blot lejligheden til at slå til lyd for at få
lidt mere gang i dan danske.

Fra : Göran Wennerström

Dato : 19-12-03 23:18

"Kurt Hansen" <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> skrev

> Jamen jeg kan da kun opfordre interesserede til at tegne abonnement på
> begge. Jeg benyttede blot lejligheden til at slå til lyd for at få
> lidt mere gang i dan danske.

Hej, jeg er medlem af begge, men må sige at det er irreterende at prøve at
logge på den danske, og får at vide at der er ikke plads for mig uden at jeg
betaler VIP medlemsskab, men mail listen virker da godt nok begge steder.

Venlig hilsen Göran.