Landsarkivet for Sjælland
Fra : Søren

Dato : 15-12-03 12:41

Kan man forvente at få en skriftlig henvendelse til Landsarkivet for
Sjælland behandlet eller skal man have en kontaktperson som kan undersøge
arkivalierne ? Det er ikke så let at komme dertil, når man bor 110 kilometer
væk fra København.

M.v.h. Søren

Fra : Erik R.N.

Dato : 15-12-03 15:11

"Søren" <luz.biblica@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> arkivalierne ? Det er ikke så let at komme dertil, når man bor 110 kilometer

Uden at vide det; men med kendskab til personalet der, vil jeg mene du vil få et
svar.
Hvorfor ringer du ikke bare?

--
Erik Reinert Nielsen
www.nogn.dk

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 15-12-03 16:19

On Mon, 15 Dec 2003 12:40:48 +0100, "Søren" <luz.biblica@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>arkivalierne ? Det er ikke så let at komme dertil, når man bor 110 kilometer

Du vil givetvis få et svar; men du får ikke landsarkivet til at lave
opslag eller slægtshistoriske undersøgelser for dig, hvis det var det,
du forestillede dig.

Landsarkivet kender dog sikkert en eller flere professionelle
slægtsforskere i nærheden, og så vil de henvise dig til at tage
kontakt med dem.
--
Lars J. Helbo
lars@helbo.org

Fra : EAMDH

Dato : 15-03-04 06:50

Man kan få evt. arkiavalierne leveret til eget bibilotek, hvis de har et
brandskab med plads. Så kan man læse det på læsesalen

vh.

Erling
dafberg@adslhome.dk

Fra : Erik Hemming Johanse~

Dato : 15-03-04 21:30

Hej Erling og Søren

Se lige her på Landsarkivets hjemmeside vedr. udlån

http://www.sa.dk/lak/brugearkivet/laesesal/publaan.htm

m.v.h.
Erik

Fra : Erik Hemming Johanse~