Statistik2 - AAU
Fra : Andreas

Dato : 19-12-03 13:07

Er der tilfældigvis nogen der skal til eksamen i statistik 2 på AAU i januar
og som
har lyst til en smule udveksling af resultater på opgaver?

mvh og god jul

Fra : Martin Sørensen

Dato : 19-12-03 16:15

> Er der tilfældigvis nogen der skal til eksamen i statistik 2 på AAU i
> januar og som
> har lyst til en smule udveksling af resultater på opgaver?

Tjo, men har først lige afsluttet semestret i dag, så eksamenslæsningen er
ikke påbegyndt endnu. Det skal gøres i juleferien. Der et så vidt jeg husker
ét af de gamle sæt, hvor der medfølger løsninger, har du dem?

Denne diskussion skal muligvis fortsættes via e-mail, medmindre du har
spørgsmål til specifikke opgaver.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Andreas

Dato : 23-12-03 13:10

Jo den har jeg. Jeg har såmænd også en d3el andre opgavesæt, men uden
løsninger. Det er jo interessant nok at vide om ens løsninger er korrekte
eller .....

Fra : Andreas

Dato : 23-12-03 20:52

Jeg kan jo ikke maile direkte til dig så du kan jo prøve at maile til mig.
Huske at fjerne "fjerndette" fra min adr.