Onslow & Principles of Condensed Matter Ph~
Fra : Jesper Harder

Dato : 09-12-03 21:20

Jeg zappede lige forbi en kanal, der viste »Fint skal det være«
(Keeping up apperances).

Minsandten om ikke Onslow ligger i sengen og læser Chaikin & Lubenskys
/Principles of Condensed Matter Physics/. Huh! Hvad sker der?

Er der nogen, som tilfældigvis har set hele afsnittet, og ved om der
er en forklaring på det morsomme valg af sengelitteratur?

[OK, måske skulle jeg have skrevet til dk.medier.tv; men de vil nok
ikke værdsætte det morsomme i valget].

Fra : Jonas Møller Larsen

Dato : 09-12-03 22:14

Jesper Harder wrote:
> Minsandten om ikke Onslow ligger i sengen og læser Chaikin & Lubenskys
> /Principles of Condensed Matter Physics/. Huh! Hvad sker der?

Det er konen, som har sat det i værk med den skjulte dagsorden at få
Onslow til at leve op til sine ægteskabelige forpligtelser. Efter at han
har forstået faststoffysikkens grundlæggende principper, bliver han sat
til at læse halvlederfysik: http://www.britneyspears.ac/lasers.htm

Eller noget.

--
Jonas Møller Larsen

Fra : Henning Makholm

Dato : 09-12-03 23:33

Scripsit Jesper Harder <harder@myrealbox.com>

> Minsandten om ikke Onslow ligger i sengen og læser Chaikin & Lubenskys
> /Principles of Condensed Matter Physics/. Huh! Hvad sker der?

En in-joke?

--
Henning Makholm "Panic. Alarm. Incredulity.
*Thing* has not enough legs. Topple walk.