Motorvask??
Fra : Mads Stetter

Dato : 21-12-03 15:48

Er det godt eller dårligt at begynde at vaske motorrummet i sin gamle golf
diesel?

Og hvad er fremgangsmåden?

MVH Mads Stetter

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-12-03 21:07

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det godt eller dårligt at begynde at vaske motorrummet i sin gamle golf
> diesel?

Er det godt eller dårligt at have et blink i øjet når man er fisker?

Fra : phk

Dato : 21-12-03 21:40

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe5fddf$0$27429$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Er det godt eller dårligt at have et blink i øjet når man er fisker?

Og er det ligemeget om man er fisker?

--
Per, Esbjerg

Fra : Mads Stetter

Dato : 22-12-03 13:35

phk wrote:
> "Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:3fe5fddf$0$27429$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Og er det ligemeget om man er fisker?

Og fanger man flere fisk, blot fordi man er fisker?

MVH Mads Stetter

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 22:30

> [...]
>
> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Er det godt eller dårligt at have et blink i øjet når man er fisker?

Pjat der er stort set ikke noget elektrisk der kan gå i ged i sådan en dunk.

Jeg damprensede motoren i min Passat TD inden den skulle til syn sidste
gang.
Med lidt omtanke er der ingen problem i det.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Rene´

Dato : 24-12-03 09:51

Køb nogel motorrens nede på tanken og følg vildledningen, brug godt med varm
vand og børste, det er synd at bruge højtryksrenser da du blæser vand ind i
div. el ting og stik.