Værksted til at lave skærmkanter
Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 11:16

Hej

Den gamle Kadett skal snart synes og skærmkanterne bagtil er efterhånden så
flossede, at jeg nok ikke får den synet før de er i orden.

Der skal skæres nogle cm af hele vejen rundt og så svejses nogle nye kanter
på.

Jeg forventer ikke en rigtig lakering af de nye kanter, men jeg har set fine
resultater med en spraydåse.

Er der nogle her, der kender et værksted i København/Nordsjælland, der vil
lave sådan et stykke arbejde til en fornuftig pris?? Bilen skal nok kun køre
(med mig som ejer) i 1 - 1½ år endnu, så jeg har ikke den store lyst til at
bruge en formue....

God jul!

Med venlig hilsen

Martin
Opel Kadett 1,3S årgang 1987

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 21-12-03 11:23

On Sun, 21 Dec 2003 11:16:11 +0100, "Martin" <webspeed.dk> wrote:

>Er der nogle her, der kender et værksted i København/Nordsjælland, der vil
>lave sådan et stykke arbejde til en fornuftig pris?

Snak med Niels på Auto- og Pladeværkstedet i Valby, tlf. 3630 4314
Vi er nogle stykker, der har fået lavet pladearbejde dér.

/Mogens

Fra : Thomas

Dato : 21-12-03 11:26

Er den billigste løsning så ikke at finde nogle plastikkanter og klistre på?
Synsmanden er nok ligeglad med rusten i det område, men der må bare ikke
være skarpe kanter til fare for bløde trafikanter, så jeg ser intet forkert
i bare at smide kanter ovenpå, især når du kun skal have den 1½ år endnu
(kommer selfølgelig an på om der er noget at sætte kanterne fast på)

Mvh

Thomas