Foreningen dkfritidbil ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-12-03 18:13

Hej alle,

Foreningen, må den betragtes som værende afgået inden den nogensinde kom i
gang, eller venter den bare på sol og sommer så Hans Paulins grill atter kan
tages í drift.

mvh og glædelig (h)jul !

Andreas M. Hansen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-12-03 19:13

> [...]
> gang, eller venter den bare på sol og sommer så Hans Paulins grill atter

Foreningen lever stadig. Fx med rabataftaler o. lign. Siden mødet i sommers
har 2 bestyrelsesmedlemmer trukket sig, og der er ikke rigtig sket noget
siden - udover at rabatterne stadig kører, hvilket var hovedårsagen til
foreningens opståen.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-03 20:15

> [...]
> har 2 bestyrelsesmedlemmer trukket sig, og der er ikke rigtig sket noget
> siden - udover at rabatterne stadig kører, hvilket var hovedårsagen til

Det hele endte vel også med et uformelt FORBUD mod at poste noget som helst
om foreningen i denne gruppe da nogle mente det var OT

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-12-03 20:45

On Sat, 20 Dec 2003 20:15:12 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Det hele endte vel også med et uformelt FORBUD mod at poste noget som helst
>om foreningen i denne gruppe da nogle mente det var OT

Jep - der var ganske få skribenter, som med deres vrøvl og ballade
gjorde det meget træls for initiativtagerne at udføre noget
konstruktivt for de mange !

/Mogens

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 21-12-03 13:35

> Foreningen lever stadig. Fx med rabataftaler o. lign. Siden mødet i
sommers
> har 2 bestyrelsesmedlemmer trukket sig, og der er ikke rigtig sket noget

Hvor mange, og hvem er der så tilbage udover dig ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-12-03 14:01

> Hvor mange, og hvem er der så tilbage udover dig ?

Følgende er med i bestyrelsen:
1.. Flemming Jacobsen
2.. Kenneth Rugaard (aka Apollo 14)
3.. Morten Fruergaard
4.. Peter G. Christensen
Foreningen har over 275 medlemmer...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-12-03 22:51

Andreas M. Hansen skrev:

> Foreningen, må den betragtes som værende afgået inden den nogensinde
> kom i gang, eller venter den bare på sol og sommer så Hans Paulins
> grill atter kan tages í drift.

....grillen er der i det mindste ingen der er løbet med i mellemtiden...

Hans

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-12-03 18:19

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse

> ...grillen er der i det mindste ingen der er løbet med i mellemtiden...

og der bliver lige lagt mærke til at Hans sagde: Løber.......

Jeg tror det er komplet umuligt at finde nogen der, med den grill på nakken,
kan bevæge sig så hurtigt at det kan kaldes løb

PS: Har kun set billeder af ovennævnte grill

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-12-03 00:12

Uffe Bærentsen skrev:

> PS: Har kun set billeder af ovennævnte grill

....den er 2½ meter lang, 70 cm. bred og vistnok 30 cm. høj - hertil
kommer bukke/ben...
Hans

Fra : John Sahl

Dato : 22-12-03 00:19

Hans Paulin wrote:

> ...den er 2½ meter lang, 70 cm. bred og vistnok 30 cm. høj - hertil
> kommer bukke/ben...

Hvilken størrelse motor og hjul?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-12-03 14:28

> Hvilken størrelse motor og hjul?

Ren 'Manpower':
1 eller flere stk. rugbrødsmotorer efter behov.
Der til kommer så at den er kulfyret, kan også fyres med briketter.

Hjulene?
Det afhænger af personen der betjener den, om vedkommende er hjulbenet eller
ej

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : John Sahl

Dato : 23-12-03 15:46

Uffe Bærentsen wrote:
> Ren 'Manpower':

Altså har du stadig lidt at lave på projektet, hjul og motor
må være et must

P.S. Ud fra billederne en superlækker grill..

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-12-03 10:46

John Sahl skrev:

> P.S. Ud fra billederne en superlækker grill..

Tak!
Hans

Fra : Peter G C

Dato : 23-12-03 13:27

> [...]
> gang, eller venter den bare på sol og sommer så Hans Paulins grill atter

Bestyrelsen hænger i bremsen.

Der kommer en tilbagemelding inden længe.

Mvh

Peter, bestyrelsesmedlem.

--
http://www.grauslund.com/