Eldiagram til Mazda 323 - 1993
Fra : Carsten

Dato : 20-12-03 17:47

Der var en i gruppen her der havde adgang til et sådan . Findes han stadig
her ?

Mit problem er:
Jeg skal bruge takt ( speedometer ) signalet til navigation. Det findes i
stikket bag instrumentbrættet, men det stik er dælme ikke sådan lige at
kommet til.
Altså tænkte jeg. Det kabel må da for pokker gå et eller andet sted hen. men
hvor ?

Carsten H
NB mailadressen er falsk.Så svar her i gruppen.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-12-03 21:05

On Sat, 20 Dec 2003 17:46:59 +0100, "Carsten" <Maintz@FJERNsol.dk>
wrote:

> [...]
>kommet til.
>Altså tænkte jeg. Det kabel må da for pokker gå et eller andet sted hen. men

Måske man kan hjælpe dig hér: www.323f.dk

/Mogens

Fra : Coach [4130]

Dato : 21-12-03 20:00

"Carsten" <Maintz@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor ?
>
> Carsten H
> NB mailadressen er falsk.Så svar her i gruppen.

Ja, jeg er her stadig... men det var altså i en anden gruppe du spurgte
første gang.
dk.marked.privat.bil

Det er ikke let at følge med alle steder på en gang.

mvh
Bri@n

Fra : Carsten

Dato : 21-12-03 21:48

har du stadig mulighed for at hjælpe ?
jeg fik af vide i den anden gruppe at det var her jeg skulle spørge

Carsten

Fra : Coach [4130]

Dato : 21-12-03 23:19

> har du stadig mulighed for at hjælpe ?
> jeg fik af vide i den anden gruppe at det var her jeg skulle spørge
>
> Carsten

Ja, men jeg skal vide om det er en 323F eller sedan / 3 dørs.

Og jeg skal vide hvad det er du søger oplysninger om.
Hvis du har farver på de ledninger du skal finde, vil jeg gerne have det
oplyst.

mvh
Bri@n

Fra : Carsten

Dato : 22-12-03 06:31

Det er en Mazda 323 Hatch Back 3 dørs 1993
Den ledning jeg skal finde den anden ende af sidder i instrumentbrættet ( 12
polet ) stik ben 1 og er Grøn/rød
Instrumentbræt stikket er ikke lige sådan at komme til ( synes jeg ) så
derfor leder jeg efter den anden ende af det kabel.
Billede af stikket og ledningen kan ses her:
http://mermaid34.esmartweb.com/mazda323ka.jpg

Fra : Coach [4130]

Dato : 22-12-03 19:31

> [...]
> derfor leder jeg efter den anden ende af det kabel.
> Billede af stikket og ledningen kan ses her:

Ok, jeg er med.

Jeg tager en bog med hjem fra arb. i morgen, og tager en kopi af den side
hvor diagrammet er afbilledet.

Jeg sender det pr. mail

Jeg fjerner FJERN fra adressen.

Mvh
Bri@n

Fra : Carsten

Dato : 22-12-03 21:13

Lyder bare okay
Husk at jeg har almindeligt speedometerkabel og altså ikke elektrisk føler
på gearkassen.

Har ændret så du kan fjerne "fjernes" i mailadressen. Så får du fat i mig.
den der anden Maints adresse er en fake adresse som slet ikke virker
hamoghendefjernes@fjernessol.dk

Carsten

Fra : Coach [4130]

Dato : 24-12-03 10:44

> Har ændret så du kan fjerne "fjernes" i mailadressen. Så får du fat i mig.
> den der anden Maints adresse er en fake adresse som slet ikke virker

Har sendt dig en mail.

Kig i din postkasse.

Jeg kan godt hjælpe dig med at finde de stumper der skal bruges.

mvh
Bri@n