Bilforsikring nybegynder???
Fra : Kim

Dato : 20-12-03 12:05

Hvor er det mulig at tegne biligste ansvarsforsikring til bil, for en 18
årig dreng??
Hvad skal man regne med at skulle af med til en Peugeot 106 1,4 ltr.??

Mvh. Peter

Fra : //zigge

Dato : 20-12-03 12:28

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er det mulig at tegne biligste ansvarsforsikring til bil, for en 18
> årig dreng??
> Hvad skal man regne med at skulle af med til en Peugeot 106 1,4 ltr.??

En hel del, er det bedste svar du kan få her, med mindre der da sidder en
asurandør i gruppen.

Der er ikke andet at gøre end at tage telefonbogen og ringe rundt til de
forskellige selskaber, hvilket kan spare ham for adskellige tusinde om året.
Der er mange priser afhængigt af bla. selvrisiko, glatførekursus, bil, andre
forsikringer i samme selskab (samlerabat), hvilket postnummer i har osv.

Mvh
//zigge

Fra : Kim

Dato : 20-12-03 13:04

"//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
andre
> forsikringer i samme selskab (samlerabat), hvilket postnummer i har osv.

Det kunne jo være der var en ung mand ,her i gruppen som lige havde
prøvet,og som havde en god anbefaling , Jeg synes det er lidt af en
jungle,at finde rundt i.
Mvh. Peter 18 år om 4 mdr.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 20-12-03 13:20

Jeg har som ung generelt gode erfaringer prismæssigt hos TopDanmark

Fra : Mads Stetter

Dato : 20-12-03 13:28

www.gfforsikring.dk
www.tryg.dk
www.almband.dk
www.codan.dk
www.topdanmark.dk

De fleste sider kan du sidde og regne prisen ud online.. SÅ det er nemt! Men
forbered dig på at skulle betale over 10.000 for en ansvarsforsikring!

MVH Mads Stetter

Fra : Kim

Dato : 20-12-03 13:39

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> www.gfforsikring.dk
> www.tryg.dk
> www.almband.dk
> www.codan.dk
> www.topdanmark.dk
>
> De fleste sider kan du sidde og regne prisen ud online.. SÅ det er nemt!
Men
> forbered dig på at skulle betale over 10.000 for en ansvarsforsikring!
>
> MVH Mads Stetter
>
> Jeg synes det ser ud til at man kan forsikre en Peugeot 106 1,4 75 hk. for
7964 kr. hos GF forsikring, Mon ikke det er billigste mulighed??
Mvh. Peter

Fra : BGPetersen

Dato : 20-12-03 15:16

tjo, men ved GF skal du have haft kørekort i min. 3 år, fik jeg at vide for
2 uger siden, og if forsikring tager dig ikke hvis du er under 25 år. Ved
ikke lige hvor du bor, men hvis du bor i sønderjylland, så ville jeg ringe
til sønderjydske forsikring.

Mvh. Brian Petersen

Fra : Leo Jensen

Dato : 20-12-03 16:50

Hej

En Google-søgning på 'forsikring sammenligning' gav dette link:

http://www.forsikringsluppen.dk/

MVH Leo

Fra : Jasper Norman

Dato : 21-12-03 00:06

Hejsa.

Hvis du bor i Vendsyssel, kan jeg forsikre bilen til 8.600,- med 3.800 i
selvrisiko, eller 6.600,- med det dobbelte i selvrisiko. Jeg ville som
nybegynder nok vælge den sidste model i det første par år.

Mvh

Jasper