Benzinfyr hjælp søges !
Fra : Jan Larsen

Dato : 19-12-03 23:09

Hej

Jeg har fået et benzinfyr til bilen, men ved ikke helt hvordan et sådan skal
monteres.
Det drejer sig om fabrikatet VFA (Volvo flygfabrikker) 4.0 kw
Kan nogen af jer hjælpe med et link til en side med oplysninger om sådan et
fyr ?
Jeg har prøvet hos volvo og på google, men har ikke fundet noget.

På forhånd tak

Jan Illum Larsen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-12-03 11:04

> [...]
et
> fyr ?
> Jeg har prøvet hos volvo og på google, men har ikke fundet noget.

Har du et billede, så jeg kan se hvilken model det er?
Det er et ældre fyr, for idag hedder de Ardic og forhandles af
http://www.kjoeller.com/bilvarmere.htm .

Niels

Fra : Jan Larsen

Dato : 22-12-03 07:52

"Niels Bengaard" <bengaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har du et billede, så jeg kan se hvilken model det er?
> Det er et ældre fyr, for idag hedder de Ardic og forhandles af

Jeg har sendt et svar privat !

Jan Illum Larsen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 27-12-03 22:00

> Jeg har sendt et svar privat !
> --
> Med venlig hilsen
>
> Jan Illum Larsen

Jeg kan ikke hente den mail, da min hotmail er gået i kuk, kan du ikke maile
til bengaard(fjern dette)@tdcadsl.dk
Jeg har prøvet at maile til din get2net adresse, men din postkasse er hele
tiden fuld.

Niels

Fra : pbc

Dato : 30-12-03 12:32

Der sad et benzinfyr på 5kW fra Volvo Aero Corporation i min bil. Jeg fik at
vide, at de var blevet opkøbt af Bosch (Eberspächer). Det lykkedes dog ikke
at få fat i en manual til det.

Allan

Niels Bengaard <bengaard@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fedf2c2$0$27383$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Niels Bengaard

Dato : 30-12-03 21:01

> [...]
at
> vide, at de var blevet opkøbt af Bosch (Eberspächer). Det lykkedes dog

Så har du ikke spurgt her, de har forhandlet Ardic i årevis og kan næsten
med garanti hjælpe.
http://www.kjoeller.com

Niels