Spørgsmål - kørelysrelæ
Fra : Lars Andersen

Dato : 19-12-03 20:35

Jeg har en Renault Espace hvor kørelysrelæet er gået. Jeg pillede det ud og
synes det ser lidt underligt ud - eller også er det bare fordi jeg ikke ved
hvordan sådan et skal være.

Jeg har spurgt de lokale Renaultforhandlere her i Storkøbenhavn - men de
kender det ikke.

På relæet står Mixon Elektronik AB - der er 5 ben, mærket P, 56 30, 31 og S.

Jeg forsøger at poste et billede i dk.binaer.motor - hvis jeg kan få det til
at virke.

Spørgsmålet er, om jeg kan købe sådan en fætter hos T-Hansen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=194852538&n=517689648&pn=800668405
og smække på i stedet - eller om jeg ude i mere en kr. 49,- for at få
automatisk lys på igen ?

Relæet fra T Hansen har angiveligt benene 30, 85, 86, 87 og 87a - og så
starter min forvirring.

Alternativt nogen som ved hvor jeg kan finde et relæ til "plug and play" -
alt andet nemmere end at skulle bygge om i ledningsnettet.

Julehilsen

Lars - Renault Espace med plads til mange børn