Gammel volvo og tomgang ;=)
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 18-12-03 23:18

Jeg har en Volvo 343 som tager lige lovlig mange omdrejninger i tomgang (gæt
2-3K). Den er fra 83.

Er det mon bare som en Puch Maxi hvor man blot stiller på en skrue
eller.....?

Ønsk mig i øvrigt held og lykke med at få den synet ;)

Fra : Emil Jensen

Dato : 19-12-03 00:32

> [...]
(gæt
> 2-3K). Den er fra 83.
>
> Er det mon bare som en Puch Maxi hvor man blot stiller på en skrue

På min tidligere Volvo 740 fra 84 var det en skrue med et lille
betjeningsvenlig dims på. Men den var dog lidt svær at finde, for den sad
skjult under en eller anden kasse/boks så den var ikke umiddelbart synligt.

> Ønsk mig i øvrigt held og lykke med at få den synet ;)

Held og lykke

Mvh

Emil

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-12-03 13:00

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> wrote in message
> (gæt

Hov! så'n en har jeg skruet på engang - svigerfar havde en 345. Det er en
lille 5mm skrue med kontramøtrik, som vist sidder relativt logisk og synligt
(måske under et gammeldavs luftfilter monteret ovenpå kaburatoren?). Det var
SVJH en Renault motor den indeholdt.

Find sådan en skrue med løs kontramørik og du har fejlen. Eller check
chokerkablet

vh
Torben