Hvem har handlet med reifendirect(daekonli~
Fra : Nielsen

Dato : 18-12-03 16:26

Hejsa
Hvem har handlet med www.daekonline.dk
Jeg har prøvet at bestille 4 dæk men kan ikke komme til at betale dem,
og så får jeg jo ingen dæk.

vh Jan

Fra : John Sahl

Dato : 18-12-03 16:41

Nielsen wrote:
> Hvem har handlet med www.daekonline.dk
> Jeg har prøvet at bestille 4 dæk men kan ikke komme til at betale dem,
> og så får jeg jo ingen dæk.

Jeg har handlet der uden problemer.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-12-03 17:09

Nielsen wrote:
> Hejsa
> Hvem har handlet med www.daekonline.dk
> Jeg har prøvet at bestille 4 dæk men kan ikke komme til at betale dem,
> og så får jeg jo ingen dæk.

Jeg har (for en kammerat) handlet der, og der var absolut ingen problemer.
Er det det rigtige nummer fra dit DanKort (eller?) du har tastet ind ?

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Mark Sandberg

Dato : 18-12-03 17:14

"Nielsen" <cola@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
> Hvem har handlet med www.daekonline.dk
> Jeg har prøvet at bestille 4 dæk men kan ikke komme til at betale dem,
> og så får jeg jo ingen dæk.

Bare skriv dit Dankortnummer og udløbsdato, så skal jeg prøve at handle lidt
for dig

/Mark.

Fra : Nielsen

Dato : 18-12-03 17:27

Hej Mark

Nummeret er **** **** **** **** dato **/**

skriv igen hvis det virker
Jeg prøver at rode lidt med side iaften.
Takker
vh Jan

Fra : Jan Vennike

Dato : 19-12-03 20:54

> Hejsa
> Hvem har handlet med www.daekonline.dk
> Jeg har prøvet at bestille 4 dæk men kan ikke komme til at betale dem,
> og så får jeg jo ingen dæk.
>

> vh Jan

Har også prøvet her.

Valgte VISA kort, men kunne ikke forstå hvad der skulle stå i Korttype (2
felter), når jeg nu havde valgt VISA lige ovenover - spurgte dem og fik at
vide at jeg blot skulle skrive - "VISA" i det første felt.

Derefter fungerede det fint. Bestilte mandag middag, fik dem leveret torsdag
formiddag.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me