Montering af P-skive
Fra : Brizz

Dato : 18-12-03 14:59

Har lige købt en fin og fancy p-skive som skal sættes fast med 3 små klæbe
dutter. Men er det ikke noget med at det ikke er så godt i koldt vejr? Er
der nogen gode tricks til at de også bliver siddende fast.
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 18-12-03 15:37

Brizz skrev:

> [...]
> klæbe dutter. Men er det ikke noget med at det ikke er så godt i
> koldt vejr? Er der nogen gode tricks til at de også bliver siddende

....man sku tro, at der var tale om en PWATCH...

....i så fald følger der en renseserviét med til ruden...

....temperaturen skal bare være over 0...

....du ka jo varme ruden lidt op med en hårtørrer...

....min er blevet siddende efter montage...

....i fald det er en PWATCH: hvad har du givet for den?
Hans

Fra : Brizz

Dato : 18-12-03 16:00

> [...]
>
> ...min er blevet siddende efter montage...
>
> ...i fald det er en PWATCH: hvad har du givet for den?

Nej det er ikke en PWATCH. Kan faktisk ikke huske hvad den hedder, men den
er købt i kop og kande for en hund.
Men vil prøve at varme ruden op og tørre den grundigt af.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 18-12-03 15:41

afsprit ruden, varm ruden op med en hårtørrer, og klæb så p-skiven
fast!!!!!!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-12-03 16:32

On Thu, 18 Dec 2003 15:40:37 +0100, "preben & Anne-Maj"
<seerup@post.tdcadsl.dk> wrote:

>afsprit ruden, varm ruden op med en hårtørrer, og klæb så p-skiven
>fast!!!!!!
>
>--

Ja, og så skal den placeres i ØVERSTE højre hjørne af forruden!

Hvorfor nu det?

Fordi hver gang du skal pudse ruden indvendigt bruger du et eller
andet flydende til at vaske med, og det løber uværgerligt ned bag
skiven, og det er ikke til at få fjernet igen, medmindre du har uanede
mængder af de der små limfødder.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mads Stetter

Dato : 18-12-03 16:38

preben & Anne-Maj wrote:
> afsprit ruden, varm ruden op med en hårtørrer, og klæb så p-skiven
> fast!!!!!!

Og Brug ikke sprit til denne øvelse, tag noget collolouse? fortynder! Det
affedter fuldstændigt, og ikke som sprit som ligger en hinde!

MVH Mads Stetter