Stoplys pærer LED, hvor?
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-12-03 14:03

Hej

Jeg leder efter nogle LED-pærer som disse
http://www.rsvr.net/pages/SPMODS/REARLED.jpg
Jeg ved godt at det er en MC, men vi passer pærer med jer madkasser

T. Hansen, har nogle men det er kun med 5 dioder i og der ligner..L**T...

Thore

Fra : Morten Vinding Niels~

Dato : 17-12-03 14:23

"SmaRTrxxv" <thore_entotre@firefemseksget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg ved godt at det er en MC, men vi passer pærer med jer madkasser
>
> T. Hansen, har nogle men det er kun med 5 dioder i og der ligner..L**T...

Har du klare baglygter siden du bekymrer dig om hvordan det ser ud?

Jeg har monteret T.Hansens i Vectra'en, og der kan man ikke se forskel på
diode-pærene og en almindelig....
men nu kan jeg holde med parkeringslys i dage vis

/Morten

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-12-03 14:48

"Morten Vinding Nielsen" <mvn@fjern.image.dk> wrote in message
> "SmaRTrxxv" <thore_entotre@firefemseksget2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har du klare baglygter siden du bekymrer dig om hvordan det ser ud?

Næ.. jeg har præcis sådan en bagende som på billedet.....

Thore

Fra : Morten Vinding Niels~

Dato : 17-12-03 14:56

> Næ.. jeg har præcis sådan en bagende som på billedet.....

Øhh snakker vi ikke biler mere?

/Morten

Fra : Morten Vinding Niels~

Dato : 17-12-03 15:01

"Morten Vinding Nielsen" <mvn@fjern.image.dk> skrev i en meddelelse
> "SmaRTrxxv" <thore_entotre@firefemseksget2net.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Øhh snakker vi ikke biler mere?
>
> /Morten

Sorry jeg sidder og sover. Du har en MC!

Hvad med her: http://www.ledtronics.com/

/Morten

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-12-03 15:23

> [...]
Det er i realitet ligegyldigt, det er de samme pærer...

> Hvad med her: http://www.ledtronics.com/

Se det var noget Kender du nogle som forhandler dem i DK?

Thore

Fra : Morten Vinding Niels~

Dato : 17-12-03 15:37

> Se det var noget Kender du nogle som forhandler dem i DK?

No idee, jeg fandt den på 2 sek. med google

Og dog, under "distributor" på siden står: http://www.henckel-gruppen.dk/

398,- plus moms... tja...

/Morten

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-12-03 15:42

> "SmaRTrxxv" <thore_entotre@firefemseksget2net.dk> skrev i en meddelelse

> No idee, jeg fandt den på 2 sek. med google

> [...]

Onlinekøb på ledtronics.com: $37.50ea = 232,5 kr så der er da til lidt
porto.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 17-12-03 15:50

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message news:3fe06b2e$0$30089$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Morten Vinding Nielsen" <mvn@fjern.image.dk> wrote in message

> Onlinekøb på ledtronics.com: $37.50ea = 232,5 kr så der er da til lidt
> porto.

Plus told og moms (hvis de bliver snuppet af PestDK). Det er sikkert
stadig billigere end i DK, men det bliver ikke alverden.

/Jakob

Fra : Morten Vinding Niels~

Dato : 17-12-03 16:07

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Plus told og moms (hvis de bliver snuppet af PestDK). Det er sikkert
> stadig billigere end i DK, men det bliver ikke alverden.

Stadig ublut i forhold til T-Hansens 98,- for et sæt!
Men der er så nok også i noget bedre kvalitet, ikke fordi jeg har nogen
problemer med mine, men jeg bruger stort set heller aldrig den kraftige
"gløde tråd" (bruges kun til tågebaglys).

/Morten

Fra : SNiP

Dato : 17-12-03 17:38

> [...]
> problemer med mine, men jeg bruger stort set heller aldrig den kraftige
> "gløde tråd" (bruges kun til tågebaglys).

Hvis ikke du er super fumlefingret kan du konstruere en LED pære selv, eller
evt modificere en af dem fra T-svansen med flere, eller bedre dioder.
/J

Fra : corleone

Dato : 17-12-03 16:57

> Jeg leder efter nogle LED-pærer som disse

Hvis du ikke har fundet nogen kan ham her måske hjælpe:

http://www.dioder.dk/

Fra : TGD

Dato : 18-12-03 15:48

> [...]
> http://www.rsvr.net/pages/SPMODS/REARLED.jpg
> Jeg ved godt at det er en MC, men vi passer pærer med jer madkasser

Det er cluster LEDs du kan kun få dem igennem elektronikforretninger.

www.rs-components.dk
www.farnell.com

De fåes med skruefatning du kan vist finde dem i deres katalog

Dem der er på display på http://www.henckel-gruppen.dk/ kan også fåes hos
farnell og rs-comp.

<KLIP>