Beregning af registreringsafgift.
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 17-12-03 07:24

Hejsa..
Da jeg snart får udbetalt en stak forsikringspenge for min MC , så går jeg
og lurer på , hvad jeg skal bruge pengene til

Lidt for sjov , gik jeg ind på www.mobile.de og kiggede på lidt biler.

Jeg fandt denne :
http://makeashorterlink.com/?B24F234D6

En dejlig M5 til 32374.88 kr.

Så forbi bilpriser dk :
http://makeashorterlink.com/?M25F124D6

Dansk registreringsafgift 70301 kr.

Kan det virkeligt passe , at jeg kan erhverve mig en M5 til ca. 100000 kr. ?

Eller har jeg overset noget ?

Gad vide hvad den koster i forsikring

--
Hygge
Martin

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-12-03 08:01

On Wed, 17 Dec 2003 07:23:42 +0100, "Martin Jørgensen"
<MartinFJERNDETTE@ogdetteheidiogmartin.dk> wrote:

>Jeg fandt denne :
>http://makeashorterlink.com/?B24F234D6
>En dejlig M5 til 32374.88 kr.

Men den forkerte model - motoren er ikke holdbar.

www.bilpriser.dk kan ikke anvendes til specielle biler

>Kan det virkeligt passe , at jeg kan erhverve mig en M5 til ca. 100000 kr. ?
>Eller har jeg overset noget ?

Brug istedet
http://modep.toldskat.dk/cgi-bin/gweb?F0=M720&command:Transmit&sid=55182.MGNDEHSG.0

>Gad vide hvad den koster i forsikring

Sikkert en del...

/Mogens
'95 Alfa Romeo 164 Q4
'91 Opel Omega 3000 24V (til salg)

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 17-12-03 08:26

> Brug istedet

http://modep.toldskat.dk/cgi-bin/gweb?F0=M720&command:Transmit&sid=55182.MGNDEHSG.0

He he - Jeg synes også , at 70000 kr. måtte være for lidt

> Sikkert en del...

Jeps.
Jeg har en kolega der har en..
Han måtte skifte hans forsikringsselvskab efter 35 år ud , da han skiftede
fra BMW 535 til M5.
Han skulle også flytte hans pensionsopsparing over i det andet selvskab ,
før de ville have ham (kan desværre ikke huske selvskab og pris).

Manden er iøvrigt 64 år , og kører bilen , som den fortjener det

Spøjst du skriver det med motoren , for han vil nemlig have en 3,8 liters ,
inden at han går på pension - Så har han noget at slå tiden ihjel med

Mandens hobby er , at trække sin hue på , og så liste ud efter ofre -
Primært på motorveje.

Sikke nogle dueler han har haft

Håber jeg kommer med en dag..

--