Ny Bil = Farve valg ??
Fra : Ham selv !

Dato : 16-12-03 22:47

YYEEHHAAAA.........

Så er min nye Touran 2.0 TDi High (med DSG) bestilt !!

Er dog lidt i tvivl om farven

Har dog ca. 3 uger at vælge/omvælge farven, da jeg stadig er i tvivl.
Kan først leveres i uge 14

Har fra første øjeblik besluttet at den skulle være sort med beige indtræk
MEN der er 2 forsk. sorte at vælge imellem såeee.....
En Black Magic, som er en perle metallik lak, alla meget mørk koks og så
en SORT, skal jeg kalde den for Limosine sort = total sort med lækkert klar
lak

Ville lige høre ang. fordele og ulemper ved farverne,holdbarheden osv. og
ja,
jeg ved godt at en sølvgrå ses "skidtet" ikke så meget som på sort,
syntes bare ikke den er så pæn i sølvgrå

Glenn

Fra : Mark Sandberg

Dato : 16-12-03 23:10

"Ham selv !" skrev i en meddelelse:

> Har fra første øjeblik besluttet at den skulle være sort med beige indtræk
> MEN der er 2 forsk. sorte at vælge imellem såeee.....

Tillykke.....Pearl effekten er flot. Men kiksefarvet indtræk er ikke lige
den bedste salgsvare, når du en dag vil skille dig af med bilen igen. Blot
min personlige mening.

/Mark.

Fra : Ham selv !

Dato : 17-12-03 17:38

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den bedste salgsvare, når du en dag vil skille dig af med bilen igen. Blot

Kikse/beige...... syntes ellers det ser mere eksklusivt ud til en mørk bil,
eller hvad ??

Glenn

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-12-03 18:28

"Ham selv !" <vectra2000@(GÆT)ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kikse/beige...... syntes ellers det ser mere eksklusivt ud til en mørk
bil,
> eller hvad ??

Det synes jeg også...

Bilen skal være så sort som muligt...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Leonard

Dato : 17-12-03 18:37

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote:

>Bilen skal være så sort som muligt...

Ja, matsort: både lak, fælge, interiør, udstødning, olie, lygteglas og
finansiering
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-12-03 18:37

On Wed, 17 Dec 2003 18:28:26 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Det synes jeg også...
>Bilen skal være så sort som muligt...

Nope - mørk bil m/lys læder er ind.
Læder!

/Mogens
'95 Alfa Romeo 164 Q4
'91 Opel Omega 3000 24V (til salg)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-12-03 18:55

> Nope - mørk bil m/lys læder er ind.
> Læder!

???

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-12-03 19:25

On Wed, 17 Dec 2003 18:54:31 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>???

He, he - stavet lidt forkert. Der skulle have stået inn :)
I øjeblikket sælger mørke biler med et læderindtræk i lyst
handskelæder

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-12-03 19:37

> He, he - stavet lidt forkert. Der skulle have stået inn :)
> I øjeblikket sælger mørke biler med et læderindtræk i lyst
> handskelæder

Ja, og det er sådan jeg synes det skal være....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Hans Paulin

Dato : 17-12-03 20:18

Mogens Knudsen skrev:

> He, he - stavet lidt forkert. Der skulle have stået inn :)

...."in" - "inn" er en kro...
Hans

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-12-03 20:53

On Wed, 17 Dec 2003 20:17:47 +0100, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

>..."in" - "inn" er en kro...

Jaa, jaa, jaa - smut du ud at klippe hækken i stedet for...

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-12-03 01:22

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev

> ..."in" - "inn" er en kro...

Ok så må han jo smutte der-ind, hvis det da ikke er et in-sted.
Med mindre han da er in-konsekvent.

FUT til cigargrupen.

Mvh.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 17-12-03 22:44

"Ham selv !" skrev i en meddelelse:

> Kikse/beige...... syntes ellers det ser mere eksklusivt ud til en mørk
bil,
> eller hvad ??

Det var ingen provokation, jeg mener det faktisk

Det kan måske gå i en classisk engelsk Jaguar eller MG. Men i en nyere bil,
syntes jeg det er lidt kikset lige som farven.

Selv i denne, min favoritbil, syntes jeg ikke om det.
http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=330153&page=1

/Mark.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 17-12-03 23:32

"Mark Sandberg" skrev i en meddelelse:

> Selv i denne, min favoritbil, syntes jeg ikke om det.

Min favorit ønskebil, skulle der stå

Dette kan bedre gå. Selvom det stadig er lidt for fersk efter min smag og
sort eller mørk grå er mit foretrukne valg. Smag er heldigvis forskellig og
måske i den forbindelse en vanskelig størrelse.

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111121136723

/Mark.

Fra : Mikael L

Dato : 18-12-03 00:26

> [...]
og
> måske i den forbindelse en vanskelig størrelse.

Så er det her ikke lige din smag

http://makeashorterlink.com/?B68D516D6

Jeg har godt nok aldrig set noget lignende, men man er sikker på at der ikke
holder en der ligner i naboens carport.

Mikael

Fra : Mark Sandberg

Dato : 18-12-03 00:36

"Mikael L" skrev i en meddelelse:

> Så er det her ikke lige din smag

Måske til den rigtige lejlighed..........

> Jeg har godt nok aldrig set noget lignende, men man er sikker på at der
ikke
> holder en der ligner i naboens carport.

Lidt for meget porno, men måske okay til at køre en ordenlig brandert hjem
i, Med topløs kvindelig chauffør bag rattet, vel og mærke

/Mark.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 18-12-03 07:33

> Lidt for meget porno, men måske okay til at køre en ordenlig brandert
hjem
> i, Med topløs kvindelig chauffør bag rattet, vel og mærke

Appropo porno - tjek lige denne kabine til Alfaen. Kan sikkert fåes til
billige penge :D
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2448436815&category=23
016

\Mandal

Fra : Mark Sandberg

Dato : 18-12-03 11:33

"Brian Fisker [8900]" skrev i en meddelelse:

> Appropo porno - tjek lige denne kabine til Alfaen. Kan sikkert fåes til
> billige penge :D

Puuha......og så i en sølvgrå bil.......manden eller damen vil jo også sælge
hele sættet.

/Mark.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-12-03 11:50

> Puuha......og så i en sølvgrå bil.......manden eller damen vil jo også
sælge
> hele sættet.
>
> /Mark.

Så er vi tilbage i de gode gamle 80'ere, da biler kunne se sådan ud :)

http://www.proteam-corvette.com/cars/295J.htm

/Morten N

---

Fra : Leonard

Dato : 18-12-03 15:19

"Morten Nielsen" <Gzus||removethis||@worldonline.dk> wrote:

>Så er vi tilbage i de gode gamle 80'ere, da biler kunne se sådan ud :)
>
>http://www.proteam-corvette.com/cars/295J.htm

Så er jeg altså ligeglad med om I kalder mig gammel, jeg synes den er
flot!

Fra : Mark Sandberg

Dato : 18-12-03 15:47

"Leonard" skrev i en meddelelse:

> Så er jeg altså ligeglad med om I kalder mig gammel, jeg synes den er
> flot!

Det kunne vi da aldrig finde på

Så hellere denne, hvis det nu skal være.

http://bilder.mobile.de/images/autos/503905/11111111130502753-20031218093700_4.bild

Kan i gætte hvilken bil det er?

/Mark.

Fra : Mikael L

Dato : 18-12-03 16:31

> Det kunne vi da aldrig finde på
>
> Så hellere denne, hvis det nu skal være.

> [...]

Det er en BMW 850

Mikael

Fra : Mark Sandberg

Dato : 18-12-03 16:44

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3fe1c846$0$175

> Det er en BMW 850

Yes, en 850i med kompressor og 405 Hk., look a like 850 CSI

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111130502753

/Mark.

Fra : Michael Olesen

Dato : 18-12-03 12:28

"Brian Fisker [8900]" <MandalFJERN_DETTE@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjem
>
> Appropo porno - tjek lige denne kabine til Alfaen. Kan sikkert fåes til

Eller lidt fra Celica 7. gen. verdenen

http://www.everythingcelica.com/gal2/interior/Picture007

http://www.everythingcelica.com/gal2/interior/InteriorOrange2

/mic

Fra : Ham selv !

Dato : 18-12-03 20:35

"Brian Fisker [8900]" <MandalFJERN_DETTE@edb.dk> skrev i en meddelelse
> "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
> hjem
>
> Appropo porno - tjek lige denne

Ikke for noget....... Men var der "kun" 1 som ville kommentere mit indlæg
???

Glenn

Fra : Morten Petersen

Dato : 18-12-03 21:23

> Ikke for noget....... Men var der "kun" 1 som ville kommentere mit indlæg
> ???

Jeg vil selvfølgelig gerne!

Jeg har igennem de sidste år skiftet bil hvert år... Et år (2001) fik jeg en
golf tdi med alm sort lak! Efter 4 måneder fik den appelsin hud ridset og
kedelig, fik ligesom et gråt skær! (2002) fik jeg en bora tdi med sort pearl
effekt.
Jeg hverken vasker, polere eller lign særlig tit og denne lak holder rigtig
godt. En vask og den ser ud som ny.. dog synes jeg at der kom nemmere
stenslag end i den alm sorte.

I år er golfen blevet hvid med beige indtræk. Beige indtræk kræver at man
acceptere at der kommer pletter sorte streger etc. afvaskninger giver
skjolder - så der skal investeres i en tidy car i ny og næ. dog vil jeg
altid vælge den beige da den er lys venlig og lækker. Jeg har original
nøddetræ i konsollen og det løfter bilen lige det sidste..

Mvh
Morten

Fra : Mark Sandberg

Dato : 18-12-03 21:40

"Morten Petersen" skrev i en meddelelse

> I år er golfen blevet hvid med beige indtræk.

Dejlig feminim Golf

> Jeg har original
> nøddetræ i konsollen og det løfter bilen lige det sidste..

Ja, dét sætter lige prikken over i'et.........

/Mark.

Fra : Ham selv !

Dato : 20-12-03 14:12

"Morten Petersen" <mop2(slet)@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> altid vælge den beige da den er lys venlig og lækker. Jeg har original
> nøddetræ i konsollen og det løfter bilen lige det sidste..

Se DET var noget jeg kunne bruge !!
Mange tak Morten.....

Vil så vælge sort pearl, da jeg næsten er sikker på at man skal være over
den Limosine sorte hele tiden

Glenn

Fra : Pedersen

Dato : 19-12-03 22:55

Hej Ham selv...

Mine forældre har netop fået leveret deres VW Touran 1,9 TDI PD med DSG
gear. Det er også en Highline den er Sort metal perleeffekt. Og indtrækket
er beige.... det ser efter min mening ud som noget der har koster 30.000 kr
mere... har set den sammen highlige model blot med alm. mørkt indtræk.. og
der lagde man ikke mærke til at der var noget specielt ved det.... Det
lignede det anm. indtræk stort set som i Basic...

Tim

Fra : Ham selv !

Dato : 20-12-03 14:27

"Pedersen" <t@t.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> der lagde man ikke mærke til at der var noget specielt ved det.... Det
> lignede det anm. indtræk stort set som i Basic...

FEDT !!
Please.... du skulle vel ikke ligge inde med en digicam, da jeg slet ikke
kan finde nogle billeder
af en highline på nettet, dem fra salgs kataloget er ikke meget bevendt :(

Ville være lækkert at kunne se min kommende Touran helt magen til, dog 2.0

Glenn

Fra : Pedersen

Dato : 20-12-03 23:16

Hej Glenn...

Jo jeg har et digicam.... jeg kan da godt tage nogle billeder her en af
dagene når jeg lige får tid...

har du en mail jeg kan sende dem til...?

Vi havde også bestemt os for en 2,0, men da vi hørte leveringstiden så ville
vi ikke vente mere alligevel... vi havde solgt vores bil og kørte rundt i en
gammel bil som vi havde lånt.. så vi ville gerne have en nyt i dette år...

Du skal sørge for at få sige til forhandleren at du vil have bagsæderne
med.. selv om det er som Van.. Det fik vi gjort med vores....

Den er desudel udstyret med næsten alt hvad man kunne købe af ekstraudstyr..
Xeonlygter, bizone klima og en masse små tilbehørs detaljer...

Mvh Tim

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 19:43

> Hej Glenn...
>
> Jo jeg har et digicam.... jeg kan da godt tage nogle billeder her en af
> dagene når jeg lige får tid...

Venter spændt !! Bare knips løs, jo flere jo bedere.....
der er plads nok i min mailboks

> har du en mail jeg kan sende dem til...?

Ja da.... Glenn(SNABEL A)Smorawski(DOT)dk

> [...]
en
> gammel bil som vi havde lånt.. så vi ville gerne have en nyt i dette år...

Har dog ikke solgt vores endnu, da levering er sat til uge 14

> Du skal sørge for at få sige til forhandleren at du vil have bagsæderne
> med.. selv om det er som Van.. Det fik vi gjort med vores....

Ja, det gjorde jeg også, men efter at forhandleren havde lagt den ind
i booking systemet, ringede han og sagde at VW havde ændret reglerne fra
1 Januar, til at nu ville de ekstra sæder koste ca. 1800.- ex. moms

Og da de sikkert alligevel ville komme op på loftet, ja så valgte jeg at
spare de kr.

> Den er desudel udstyret med næsten alt hvad man kunne købe af
ekstraudstyr..
> Xeonlygter, bizone klima og en masse små tilbehørs detaljer...

samme her

Glenn

Fra : Pedersen

Dato : 22-12-03 22:26

> Venter spændt !! Bare knips løs, jo flere jo bedere.....
> der er plads nok i min mailboks

Ok....

> Ja da.... Glenn(SNABEL A)Smorawski(DOT)dk

tak....

> Har dog ikke solgt vores endnu, da levering er sat til uge 14

Kan godt forstå... og selv om den er sat til uge 14 kan du ikke være helt
sikker på det... Det kan rykke men jeg tror nu de så småt er ved at kunne
følge med på fabrikken..

> Ja, det gjorde jeg også, men efter at forhandleren havde lagt den ind
> i booking systemet, ringede han og sagde at VW havde ændret reglerne fra
> 1 Januar, til at nu ville de ekstra sæder koste ca. 1800.- ex. moms

Ved godt at det koster penge fra 1 januar... ( var heldigt vi fik vores
før ) Men tror du skal give noget mere end 1800 ex. moms hvis du skal ud og
købe sæderne på et tidspunkt.. det er rart at have dem liggende så man evt.
kan reg. den som hvide plader.... Eller man kan sælge dem til en som har en
5 personers og gerne vil have 2 ekstra bagsæder... men det er jo som du
siger noget man skal overveje med sig selv.. men helt sikkert at de er mere
end 1800 værd...

> ekstraudstyr..
>
> samme her

Ok.. glæd dig... den kører som en drøm...

tim