Worldonline simkort
Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-04-01 10:21

ved hvilke selskabers mobiltelefoner kan jeg bruge mit WOL simkort?

- Tjek

Fra : Henrik Hansen

Dato : 19-04-01 14:16

>ved hvilke selskabers mobiltelefoner kan jeg bruge mit WOL simkort?
[...]

Ingen, hvis de er låst ...

--
Henrik Hansen
http://home1.stofanet.dk/sequel/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-04-01 14:26

Henrik Hansen skrev:

>Ingen, hvis de er låst ...

Det er ikke korrekt - det kommer an på hvordan telefonen er låst.

Der er chance for at kunne bruge WOL-kortet med telefoner fra:

TDC/VIC
debitel
TeleFona

- og andre selskaber der bruger TDC/VICs net.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Skal du have fjeret SIM-låsen på din Nokia-telefon?
- Eller installeret vibrator og ekstra spil i Nokia 3210?

Fra : Henrik Hansen

Dato : 19-04-01 15:31

>TDC/VIC
>debitel
>TeleFona

debitel TeleDanmark, vel at mærke.

Korrekt. Hvis telefonen er operatørlåst, vil alle telefoner fra de
selskaber, der anvender TeleDanmarks net kunne anvendes.

Hvis telefonen er SIM-låst, vil man kun kunne anvende kort fra samme
selskab, som telefonen er låst til.

Men bruges operatørlåsen stadig?

Fra : Tjek

Dato : 19-04-01 17:06

> Men bruges operatørlåsen stadig?
>

> --
> Henrik Hansen
> http://home1.stofanet.dk/sequel/

Okay, sagen er jeg ikke har nogen telefon endnu, men ønsker at bruge WOL som
udbyder. Så tænkte jeg jo at jeg kunne købe en telefon hos en udbyder der
benytter TeleDKs net og så bruge WOL-kortet i den.

Men det er ikke 100% sikkert at det virker ved VIC ,Debitel, Telefona eller
hvad???

-Tjek

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-04-01 20:08

Tjek skrev:

>Men det er ikke 100% sikkert at det virker ved VIC ,Debitel, Telefona eller
>hvad???

Det kommer an på hvordan telefonen er låst. Oftest er de vistnok
operatørlåst, og så bør du kunne bruge den med et WOL-kort. Jeg vil
dog ikke garantere noget. Hvis du skal have fjernet SIM-låsen fra din
telefon, så kan jeg evt. hjælpe med det - så kan du bruge hvilken som
helst (Nokia) telefon hos hvilket som helst selskab.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-04-01 19:54

Henrik Hansen skrev:

>debitel TeleDanmark, vel at mærke.

Yup, derfor skrev jeg "Der er chance for at kunne bruge"

>Korrekt. Hvis telefonen er operatørlåst, vil alle telefoner fra de
>selskaber, der anvender TeleDanmarks net kunne anvendes.

Jep.

>Hvis telefonen er SIM-låst, vil man kun kunne anvende kort fra samme
>selskab, som telefonen er låst til.

Jep. Men efterhånden kaldes alle låse blot for SIM-lås.

>Men bruges operatørlåsen stadig?

Det er da vist den der bruges mest...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-04-01 14:37

Henrik Hansen skrev:

>Ingen, hvis de er låst ...

.... og alle hvis de ikke er.

--
Bertel

Fra : Henrik Hansen

Dato : 19-04-01 15:27

>... og alle hvis de ikke er.
[...]

Hvis ikke telefonen ikke er låst, kan den jo brges til alle
udbydere...

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 19-04-01 18:10

Jeg bruger selv WOL på min TDC mobil, det samme gør min familie og en del
andre jeg kender, ingen problemer med det..

newsttdtcc2ho86vnt987iehffvl3klclk68@4ax.com...